Recenze (4 496)
Yummy (2019)
Malá nenáročná blbina, která pobaví pár fain scénami (hořící penis), ale jinak se mi to sledování až moc táhlo. A to se u tohohle žánru neodpouští. 4/10
V pasti (2020)
Takhle. Vítám ten nápad a talent natočit i tady v Evropě potápěčský thriller zámořských parametrů. Ale fakt jsem měl problém s tím nelogickým chováním té bloncky, navíc závěr měl přijít zase o pár vteřin dřív. 4.5/10
Rytmická sekce (2020)
Není to novinářský thriller (který jsem po úvodu čekal), a není to ani takový ten pomalý pátrající thriller ve stylu Mnichova. Je to v podstatě x-tá variace na Nikitu s čím dál zajímavější Lively a vcelku reálnou akcí. 6/10
Fantasy Island (2020)
Neměl jsem s tím problém. Ostrov, kde se zhmotňují sny a šéfuje tomu Michael Peňa. Takové temnější "jumanji", a umím si klidně představit i víc dílů. 6.5/10
Dark (2017) (seriál)
Dark mě přikoval na víc jak měsíc večer co večer k telce, hlavně teda zásluhou s1, která patří k tomu nejlepšímu, co jsem v seriálové tvorbě viděl. Další série zápletku spíš komplikovaly, naštěstí se z toho tvůrcům povedlo vybruslit docela se ctí - akorát teda, že po všech těch kolotočích mě už ten dojemný konec nechal docela chladným. 8/10
Dark - Season 3 (2020) (série)
Asi je fain, že se to podařilo nějak rozumně ukončit, protože už jsem se v těch světech (a kdo je čí teta nebo babička) docela ztrácel. Je to pořád chytlavé, ale ta zdánlivá "jednoduchost" z první série už je dávno pryč. 7.5/10
The Beach House (2019)
Takhle, minimálně do půlky to ještě mou plnou pozornost mělo, a žádný rodící se průser, jsem neviděl... jenže pak ten tajemný vir převzal vedení nad filmem a šlo to všechno do kopru. Navíc ten závěr jsem vůbec nepobral. 3/10
Kdybys jen tušil (2020)
Tyhle teenege "musím ti to nějak komplikovaně sdělit" mám vlastně dost rád, tady to ale tak úplně nevyšlo. Sic to není úplně špatný film, tak by mu prospělo o něco zrychlit, pokrátit, protože se dlouho motá v kruhu. Ale ten závěr zase sílu má, to zas jo. 5/10
Palm Springs (2020)
Fain komedie, která operuje s tou zápletkou z "Na hromnice" zase trošku jinak. Samberg je tady takový trochu klidnější, ale i tak se tu najde pár vydařených nechutnějších fórků. 7/10
Glory (2016)
Nepříjemný bulharský výlet s koktavým železničářem, který nám dokáže, že s poctivostí rozhodně nejdál nedojdeš. Takhle svíravý pocit už jsem hodně dlouho neměl. 8.5/10