Recenze (4 505)
Mandžuský kandidát (1962)
Zajímavý námět, opět nesympatická Lansbury (tentokrát ale ku prospěchu filmu) a Jude Law ze 60. let. Výsledkem je docela zdlouhavá podívaná, která asi ve své době zaznamenala silnou odezvu, ale v dnešní době už na mě tak silně nezapůsobila (tedy krom posledních 30 minut). 8.2 na imdb je pro mě záhadou..5/10
Šťastný Nový rok (2011)
Další z každoročních All Stars romantických komedií založená na několika lehce se proplétajících příbězích. Problémem je, že žádný z nich vysloveně nevyčnívá (naprostý opak např Love Actually, kde vyčníval každý) a tak je Silvestrovská noc jen ukázkou průměrných minipříběhů s áčkovým obsazením. 4/10
Zabil jsem Einsteina, pánové... (1969)
Když jsem byl mladší, hodně jsem si pletl Zabití Einsteina s Opařením Čajem. No, nechápu moc dobře proč, protože ta kvalita jednotlivých snímků je diametrálně odlišná. U Einsteina jsem se většinu času šíleně nudil a jediná věc, která stojí za vypíchnutí je striptýz Jany Brejchové, díky které jsem to tedy neměl problém dokoukat do konce :) 4/10
Trhák (1980)
Nebýt těch místy až trapných hudebních čísel (těch podařených bylo jen pár - doslova), tak by zbyla parádní komedie a z Trháku by byl další veleúspěšný zářez dvojice Svěrák & Smoljak. 6/10
Koupili jsme ZOO (2011)
Příjemný filmeček s zfotrovatělým Damonem, stále sexy Scarlett a tunou výborné muziky, který sice jede dost na jistotu a vlastně vůbec nic v něm nepřekvapí, ale už dlouho jsem u sledování nějakého filmu neměl pocit takové naprosté pohodovosti. 7.5/10
Tady to musí být (2011)
Sean Penn mluví a chodí jako postižený a plní otcovo poslední přání. Hledá nacistického zločince. Místy hodně fain, místy těžce o ničem, protože pouze Pennova šílená (skoro-oscarová) postava nedokáže zachránit všechno. Jako komedie mě to moc neoslovilo, ale nemohl jsem se zbavit dojmu, jak skvělý by z toho mohl být thriller. 6/10
Zabijáci lesbických upírek (2009)
Hlavní dvojka sem tam něco zahlásí, vede humorné diskuze nad gay mečem, ale to je prostě málo.Navíc upírky se pořádně ukáží až ke konci a nebýt toho, že si navzájem chvíli olizují krky, ani by člověk nepoznal, že jsou lesbické. Promarněný potenciál.
Breakout (2007)
A pak, že špatné filmy se točí jenom u nás. Tenhle film od odpadu nezachrání ani kozy Melanie Winiger.
Terra Nova (2011) (seriál)
Po dvoudílném pilotu (který dle zdejšího hodnocení patři k nejlepším dílům) mě nejdražší seriál všech dob na další sledování v nejmenším nenalákal. Takže fakt, že seriál dostal stopku, mě vůbec netrápí.
Alcatraz (2012) (seriál)
Po první sérii. Nový mysteriozní seriál z Abramsovy dílny, který navíc několika detaily (Hurley, tajemné klíče k tajemným dveřím, flasbacky) připomíná trošku Lost. Bez nich by to byl ale naprosto tuctový seriál o týmu detektivů, chytající sériové vrahy (tím se ale pořád ještě může stát). Úvodní a závěrečné dvoudíly perfektní - zbytek jen nutné zlo, kdy jsem už měl párkrát chuť se sledováním seknout, protože představa, že budu sledovat 300 dílů o 300 vězních (z nichž jen pár bude opravdu zajímavých) moc neláká. Každopádně lišák Abrams ví, kdy useknout první sérii a nalákat tak diváky na tu druhou (zdravíme Ztracené). 6/10