Recenze (4 484)
Krakatit (1948)
Čapkův vizionářský román má v sobě ohromný potenciál, který Vávra těsně po válce přetavil celkem úspěšně v psychologické, lehce snové drama s (pro mě perkektním) Hogerem. Chytrým tahem bylo i obsazení nepříliš známých tváří do zásadních rolí (Linkers a hlavně božská Florence Marly!). 7/10
Bastardi 2 (2011)
Po zkušenosti s prvním dílem jsem naštěstí věděl do čeho jdu, a tak jsem si to doslova vychutnával, protože ta zábavnost druhých Bastardů je prostě nezměřitelná (Kdo nedostal u "střelby v lese" v závěru filmu záchvat smíchu, ať hodí kamenem). Smutnou skutečností ale je, že den po zhlédnutí Posledního zápasu Pepika Hnátka mi Magnusek a spol ukázali, že česká kina ještě musí ujít velký kus cesty, než v nich bude opravdu bezpečno.
Pan tělocvikář (2007)
Pro mě celkem nesympatická komedie s překvapivě slabým Scottem ( tahle postava dospělého dítěte stále se držícího máminy sukně asi nebyla to pravé - potřebuje hláškovat a tady se k tomu moc nedostával) , která je postavená na jednoduchém a podivném nápadu - vzájemném soupeření s Thorntonem o jednu ženu. No prostě to moc nefunguje. 2/10
Burke and Hare (2010)
Na komedii je tady hodně málo vtipných momentů a na drama (což by tomuhle námětu slušelo nejvíc) je to prostě moc odlehčené. Takže ten celkový výsledek je spíš zklamání, protože ten potenciál tady byl mnohem větší. 5.5/10
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Nadšené recenze nelhaly. Po skvělém seriálu servírují tvůrci i skvělý film, který udržel vysoce nastavenou laťku krátkých epizod a plátno mu opravdu sluší. Jestli takhle začne vypadat domácí tvorba, bude moje návštěva v kině asi častější. 8/10
Dokonalý smysl (2011)
Ikdyž se blíží epidemie obřích rozměrů, vždycky se najde důvod žít. Hodně netradiční romantika (ten nápad je prostě skvělý), a ikdyž je to trošku jiný žánr, tak stejně mladý Soderberghův Contagion dostává těžký direkt. 8/10
Hodiny zoufalství (1955)
Banda utečenců se nakvartýruje do baráku ke klasické rodince a což jsem opravdu nechápal - nechá dceru chodit na rande, fotra do práce atd :-D No, koneckonců byla jiná doba a před těmi 50 lety to asi na diváky mohlo působit jinak, ale mě to prostě rozum nebral. 6/10
Konspirátor (2010)
Velmi působivé historické drama, které se zaobírá mně ne tak známou situací po Lincolnově atentátu. McAvoy táhne celý snímek a je jen škoda že se k němu nemá kdo přidat - Kline a Wilkinson mají minimum prostoru a holky jsou hodně nevýrazné. 7.5/10
Tři mušketýři (2011)
Tak takovéhle znásilnění historické legendy celkem beru. Anderson se vyřádil a mít tahle historická sci-fi vyladěnější scénář bylo by to ještě veselejší. Každopádně dvojce se nebráním. 6/10
Muž odnikud (2010)
Nebýt všudypřítomného patosu (obzvlášť posledních 10 minut jsem trpěl) tak Muži Odnikud bez problémů napálím i tu čvtrtou hvězdu, protože tenhle korejský Leon by si ji opravdu zasloužil. Nejen za to okudivákalahodící zacházení s jakýmkoliv sečným či řezným nástrojem. 6.5/10