Recenze (1 198)
Mezi světy (2018)
Hrozná kravina, ale ja toho Cageho prostě žeru 🤣. Hvězdičku za Franku Potente (nostalgická vzpominka na Lola běží o život) a hvězdička za sexuální scény 😁. 30%
Charlieho andílci (2019)
Občas se to dalo, ale ten film je prostě špatně natočený, škoda těch hereckých výkonů Patricka Stewarta, měl se věnovat něčemu jinému. Holky hezký, ale to je asi tak vše, i ta akce hodně pokulhává, krom potetovanýho nácka, to je řízek, ale jinak nic moc. 38%
Divoké vlny 2 (2017)
Hezká animace, ale jinak nic extra, ani jsem se moc nezasmál, vlastně všechny fórky byly celkem suchý. I ty děti to přestává bavit, zlatej krteček :-) 24%
Neřízená střela (2006)
Nucená bláznivá komedie, u které se ani člověk pořádně nezasměje, jak je to typicky francouzsky nevtipný, Nějaká scéna se mi tam ale líbila, už ani nevím jaká, proto ta druhá hvězdička :-) 30%
Anděl Páně 2 (2016)
Že by další česká blbost s rádoby efektama? Trojan je samozřejmě výbornej, ale je ho tu škoda. Jednička dobrý, dvojka néééé. Film o spadnutým jabku, no to je teda térno! :-) 30%
Návrat Re-Animátora (2003)
Ptákovina pokračuje ptákovinou, ale koukat se na to dá, nic zvláštního, ale nic hroznýho. 38%
Nevěsta Re-Animatora (1990)
Na rozdíl od jedničky je to vlastně nuda. Myšlenka dobrá, ale ten chtíč po zisku z prvního dílu tu prostě čiší. A ani to se kvalitativně tolik nepovedlo. O čem že to bylo??? 30%
Titus (1999)
Člověk musí být hóóóódně umělecky založený aby toto s upřímným srdcem kladně ohodnotil. Asi je to chyba režisérky, že to celé vypadá tak divně a zprzněně, ale budiž. Každopádně dialogy v typicky Shakespeareovských verších je moc i na mě. Prostě melou furt samý kraviny. Jinak herecky je to na Oscara pro každého herce, kór Anthonyho. No prostě divadelní hra v šíleným překulisovaným a přerekvizitovaným světě. Dobrý a špatný.
Detektiv z Hongkongu (2016)
Ach jo. Knoxvilleovi to prostě nevěřím, ikdyž se moc snaží, měl by radši zůstat u dělání ze sebe magora. A Jackie se mu jen snaží vyrovnat, ale proč? Ani už nevím o čem to bylo, jen že spolu cestovali přes půl světa, halelůja. Po litru vína pod kůží je to fajn pokoukání. 37%
Prokletí domu slunečnic 2 (2009)
Nejhorší je komentovat béčkový film po 14ti dnech, když už vlastně nevím o čem to bylo :-) Jen vím, že tam hrál Deryl z Walking Dead. Každopádně proč sakra slunečnice, když je tam kukuřice, tu českou produkci bych někdy přizabil. Jinak nic zvláštního, před 30ti lety by to asi byla pecka :-) 28%