Poslední recenze (6)
Mlčení (2016)
Stacilo me 1,5 hodiny
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
V posledni dobe jeden z nejlepsich filmu co jsem videla. Uz si ani nepamatuju, kdy jsem se takhle u filmu zasmala.
Nejdelší jízda (2015)
Dlouho jsem si takhle nepobrečela. Doporučuji.