Recenze (391)
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Jedna hvězda navíc za výborného Banderase.
Tři bratři (2014)
První a třetí příběh byl krásně zpracován, nový kabát starému příběhu. Jenže dohromady to nemělo hlavu ani patu a příběh s červenou karkulkou byl propadák. Ze začátku mi přišel Svěrákův komentář zajímavý ale rychle se omrzí a najednou zjistím, že již jsem to někde slyšel, viděl a pak již si jenom přeju aby nepokračoval.
Dredd (2012)
Celkem jsem se těšil ale totok. No film je sice krátký, ale mohl by být ještě tak o půlku kratší (a to bych se u něho nenudil). Jen co se celý panelák zavřel, tak jsem si říkal, snad se to nebude celé odehrávat uvnitř a světě div se, stalo se. Pro mě něco mezi, co se mi nelíbilo. Ani slaboduchá střílečka, ani pořádný "akčňák" ani romantika, ani žádný děj, ani nic.
Nespoutaný Django (2012)
Dal bych si více Tarantina. Jinak výkony Waltze a Jacksona výborné.
Čertova nevěsta (2011)
Za krásné Buchlovice
Nekecej a pádluj 2: Volání divočiny (2009)
Jen tak pro radost. Ale vtipu to moc nepobralo.
Bathory (2008)
Zbytečně dlouhé, snažící se ze sebe udělat historický velkofilm.
BrainStorm (2008) (TV film)
Na české poměry je to hodně neobvyklý film, který není tou komedií jak všichni známe. Je tu něco nového, něco co dělá film tak výjimečným a to je poselství, které je ukryto v tomto příjemném snímku.
Hledá se táta (2008) (pořad)
A co příště hledá se dítě. Hráči budou chodit po domovech a hledat děti, když ono je to tak krásné, když se lidi najdou a nelznou v sobě to co hledali ale přes televizi. No fuj
Kataude mašin gáru (2008)
Tyto japonske vecicky jsou pro mne uplne mimo. Moc vseho a dobre nic.