Recenze (523)
Sucker Punch (2011)
Tak zatím u mě za 4/5. Bral jsem to jako oddychovku, čekal jsem akci a tu jsem taky dostal. No a ty holky s "bitch look" byly svkělé a myslím, že by na mě ten její tanec také fungoval. A supr muzika.
Bokmyeon dalho (2007)
Za ten song na konci hvězda navíc.
Beurabo mai raipeu (2007)
Čistý průměr, nic světobornýho ale na jedno zkouknutí to jde.
Doručovací služba čarodějky Kiki (1989)
Dokonalé to není ale dobře se na to kouká a postava čarodějky Kiki je perfektní.
Láska a jiné závislosti (2010)
Tak tady jsem čekal průměrný film a ona to byla vtipná komedie s příjemnými herci se špetkou dramatu. Anne Hathaway je tu neskutečně sexy a Jake Gyllenhaal je tu neskutečný borec, který má můj respekt :) "Ty jsi moje modrá pilulka."
Orel Deváté legie (2011)
Tak tohle můžu. Příběh dobrý, výkony hlavního hrdiny a jeho otroka jsou také dobré.
Zakletý v čase (2009)
Tak to zase byla romantika jak se patří :) Mezi hlavní dvojkou to pěkně funguje, člověk se v příběhu neztrácí i když se skáče sem a tam. Proto nechápu tak nízké hodnocení...
Můj soused Totoro (1988)
Krásné anime jak pro dospělé tak pro děti.
Země kůlů (2010)
Super atmosféra a upíři ze kterých fakt mám bobky...
Firma (1988) (TV film)
This is football!