Recenze (455)
Bumerang (1996)
Nic než zcela průměrný film z komo-lágru... Něco do sebe ale rozhodně má...
Lotrando a Zubejda (1996)
Až přílišný mix všeho možného... Nějak mi to nesedlo. A navíc si myslím, že jsem z "klasických pohádek" už přeci jen vyrostl...
Vrána (1994)
K tomuto filmu mne váže jakési zvláštní pouto. Určitě ho považuji za jeden z těch, které ve mě zanechaly hluboký dojem. Nevím čím to je... Na filmu se mi opravdu hodně moc líbila jeho úžasná ponurá atmosféra. Vynikající podbarvení skvělou hudbou a výtečná kamera a střih, to jsou jen další plus pro Vránu. Nemůžu si pomoct, ale Vrána je asi jeden z mně nejbližších filmů, jaké jsem kdy viděl... "Sometimes it happens..."
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Vynikající! Na filmu mě opravdu dostala jeho atmosféra, ledový klid Whitakera a skloubení tradičního japonského samurai učení s moderním hip hopem (kterýžto jako samotnou hudbu zrovna nemusím...) a celkovým životním stylem. A samozřejmě holubi...
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Zcela průměrná konzumní americká teen- komedie... Občas se zasmějete, ale výsledek je (již podle názvu) ubohý. Tento film si nejlépe vychutnají opravdoví hardcore teenageři (tak do 13 let), kteří nic lepšího ještě ani nestihli zkouknout... Holt mládí...
Hlava-22 (1970)
Povinnost pro čtenáře knihy! A pro ostatní taky... Ale spíš pro ty, kdo tu knihu četli... I když... Každopádně je to výborný film! Ale opravdu to chce mít alespoň základní ponětí o čem ta kniha je a hlavně jak je napsaná... Dobrý film! Všem doporučuji! Yossarian rulez!
Dr. Divnoláska aneb Jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu (1964)
Na tomhle filmu je cosi, co vám nedá spát... Není to tak jeho zpracování, které dnes budí úsměv na rtech, ale spíš to, že když se zamyslíte, ... Nemohlo to opravdu být takhle? Kolik chybělo, aby si dnes nikdo nečetl tento komentář??? Přemýšlejte...
Matrix Revolutions (2003)
ODPAD! Ať se mi nikdo nesnaží tvrdit, že byl Matrix od počátku zamýšlen jako trilogie, nebo ten nešťastník skončí s vlastní hlavou ve vlastním pozadí! Tenhle film je jeden z nejdebilnějších, nejnudnějších a celkově nejpitomějších, jaké jsem kdy viděl! Wachovští se zbláznili, že TUHLE OSTUDU pustili do světa...
Matrix Reloaded (2003)
"Prostřední díl" Matrixu... Hmmm, co k tomu dodat? Kvalitou nesahá prvnímu a jedinému opravdovému Matrixu ani po kolena! Obrovská technopárty budoucnosti ke konci filmu jen vystihuje nepříjemný úpadek virtuálně-reálného fenoménu...
Matrix (1999)
Výborný film... Dlouho jsem se nemohl dokopat k jeho zhlédnutí (což mi všichni doporučovali), ale že jsem tak učinil, rozhodně nelituji! Skvělá myšlenka a zpracování! Tímto dílem měl však Matrix také končit...