Recenze (118)
Forrest Gump (1994)
A oni řekli: "Forreste běž" a já běžel ;) dokonalost sama
Spiderman (1994) (seriál)
Kdo by tohle nežral?:)
Dexterova laboratoř (1996) (seriál)
Dee-Dee: "Uuuu what's that" ;))))) Dexter: "Don!t touch it!" Click click DeeDee prostě nejvíc ;)))
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Prvná mánie ;) nostalgie maximální. Když si vzpomenu jak jsme lítali po zahradě jako miki, leo, don ;) a imaginární ralf ;))) Nádhera
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Nastane den a sjedu to celý znova. Jeden z nejlepších konců co jsem měl možnost spatřit v seriálové sféře. SO SAY WE ALL!!!
Dexter (2006) (seriál)
Hello, Dexter Morgan! 1. série - 85%, 2. série-90%, 3. série - 65%, 4. série - 95%, 5- série - 80%
Přátelé (1994) (seriál)
Smraďochů, smraďochů.. čím pak tě krměj! ;DD Srdcová záležitost, kterou prostě znám nazpamět. MY NUMBER ONE! ;)
Fontána (2006)
Viděno po třetí projekci a stejně jsem ten konec nemohl rozdejchat ;) Je to veledílo. Je to filmový skvost.