Recenze (118)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
A já se tak těšil :( Celou dobu sledování jsem nemohl přijít na to proč mě to neba, a pak mě to trklo, chybí mi tam ta propracovanost postav, tady mi přišlo jen že se čeká než se všichni seřežou, Hugh Jackman je Wolverine o tom žádná jiná ale chyběla mi ta správna Loganovská atmosféra, takový plácání od ničeho k ničemu. Myslím, že Deadpool je velmi zajímavá postava v komiksu a ve filmu mít víc prostoru v podaní výtečněho Ryana Reynoldse tak bych se solidně bavil (ale jen ty 4 záběry s Ryanem z celého filmu? Co je to za vtip?) Sólovku bych uvítal:) Wolverine je ale borec! Ale čekal jsem větší flashback do minulosti (ty uvodní titulky mě moc nepotěšily) :) Slabší 3
Pán velryb (2002)
Plout na hřebeni velryby o tom jsem vždy snil.. Škoda slabého začátku, ale konec to všechno vyhradí. A ta HUDBA!
Magnolia (1999)
Je to skvost, kterej bude ještě chvíli ve mně doznívat.
Střepy v hlavě (2008)
Sundám zrcadlo, pro jistotu ;)
The Seed (2008)
Delikatesa ;)
Ztráta paměti (2004)
Koncept mě přípomínal svěrající kazajku (kterej měl oproti tomuhle luxusní pointu):) s migrací času mi to moc nepřišlo jak v osudovým doteku ;) ta pointa je sice vysvětlující, ale docela mišmaš. Za ty 3 to ale stačí ;)
Akta X (1993) (seriál)
Viděl jsem jen prvních pár řad ale je jasný že tohle je dokonalý počin. Z toho týpka co se dokázal protáhnout rourou mám doteď noční můry ;)
Rychlá rota (1989) (seriál)
Čiičičiči Chip a Dale
Mr. Bean (1990) (seriál)
Hum....BINGO!
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Ultimátní dokument, kterému nic naprosto nechybí ;)