Recenze (1 495)
Mezi námi děvčaty (2003)
Obom herečkám ich spoločný koncert veľmi sadol a obe sú pre komédie ako stvorené. Ani jedna zložka filmu nie je nič nové pod slnkom, ale je to aspoň príjemná zábava.
Fahrenheit 9/11 (2004)
Môj názor je totožný s Red Meatom - či už toto je alebo nie je pseudodokument, je natočený pekelne dobre. A pre Moorových odporcov - keď je dovolená, či skôr povinná pro-bushovská propaganda, prečo by nemohla existovať aj proti-bushovská? To platí na všetkých politikov. Pre GWB je to minimálny trest, zaslúžil by si aj niečo hmatateľnejšie ;-) Názor na tento film má veľa čo do činenia s názormi ľudí na Michaela Moora aj Georga W. Busha, ale to je prirodzené. Rovnako ako Wolodja nemám rada GWB odkedy som ho prvý krát videla, je teda jasné, že nadŕžam Moorovi, lebo Bush je mi nesympatický - ale tie jeho prasačie očká proste nikdy neveštili nič dobré! (2005)
Výplata (2003)
Poctivé akčné scifíčko, ako má byť. Téma manipulácie (či ovplyvňovania) minulosti aj budúcnosti je pre mňa stále zaujímavá, ak je aspoň čiastočne originálne poňatá a musím povedať, že Výplata sa mi páčila viac než depresívny a megalomanský Cruisov Minority Report. Aj keď ani Výplata nie je žiadne veľdielo, aspoň sa na nič sa nehrá a jednoducho baví - akciou, zápletkou, hláškami (ironickými, heroickými aj "múdrymi")... ako to dnes v Hollywoode fičí. Priznám sa, že herecké umenie som podrobne nesledovala (nepovažovala som to za nutné, keďže nároky neboli vysoké) a nechcem sa k nemu zodpovedne vyjadrovať...no miestami mi Affleckov večne prekvapený výraz šiel na nervy, ale zdalo sa, že Aaron Eckhart si svojho slizúňa patrične užil a Colm Feore sa parádne hodil na poskoka s kamenným ksichtom (Koho mi to len pripomína??? Už viem! Poznáte herca Jonathana Banksa? Tak ten sa väčšinou tvári ako Colm Feore vo Výplate:-).
Experiment (2001)
Skvele natočený príšerný film. Po Experimente už nemôže byť Moritzovi Bleibreuovi upreté, že je jedným z najlepších hercov súčasného Nemecka. Aj keď tam dobrých hercov veľa nemajú....
Posedlost (2000)
Strašná hovadina!
Sestřičky (1983)
Spomedzi českých filmov pre mňa jeden z najmilovanejších.
Blbý a blbější (1994)
Moje obľúbené "guilty pleasure". A skvelý soundtrack!
Evita Perónová (1981) (TV film)
Svojho času som videla bohužial len prvú časť tohto dvojdielneho filmu. Bohužiaľ preto, že toto spracovanie životného príbehu Evity Perónovej na mňa pôsobí rozhodne realistickejšie a Faye Dunaway je oveľa uveriteľnejšia ako Madonna, najmä v pozícii bezohľadnej, cieľavedomej ženy.
460 podezřelých (2000)
Mohla by to byť celkom dobrá šibnutá komédia, ale až na pár dobrých nápadov dosť nudné a pre tento druh zápletky príliš pomalé.
Moje drahá polovička (1999)
No, dá sa na to pozerať, ak vám nič iné nezostáva, ale na francúzske komédie je to podpriemer.