Recenze (17)
Skyfall (2012)
Nemám absolutně nic, co bych tomuto filmu mohl vytknout. Skvělá atmosféra mě pohltila a mé očekávání bylo překonáno...
Equilibrium (2002)
Že se podařilo sehnat do filmu Christiana, tento snímek víc než zachránilo. Akce je koukavá, nicméně chyběl mi tam pořádný "wau" souboj. Ze všeho nejvíc mě mrzel katanový duel. V té scéně jsem čekal trošku větší odpor.
Vyměřený čas (2011)
Originální nápad, kterému ale měli tvůrci věnovat více času, aby ho lépe prodali. Obsazení a herecké výkony výborné, scénář mi bohužel moc nesedl.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Musím se přiznat, že jsem tomuto filmu ještě před půl rokem moc nevěřil. Pak se objevila filmová upoutávka a já začal doufat, že se to nepokazí. No a výsledek? Jednu hvězdičku uděluji za pořádnou dávku nostalgie. Druhou uděluji za obsazení původních tváří. Třetí za očištění značky American Pie. Čtvrtá je za skvělou muziku a poslední pátá, ta nejzářivější, patří jednoznačně Stifmajstrovi! Většinou jsem s nejvyšším hodnocením opatrný, ale troufám si říct, že se žádnému jinému filmovému pokračování takovéto vyhrabání ze sr**ek ještě nepovedlo.
Mezi vlky (2011)
Liam Neeson je třída, nicméně kromě v hlubokém sněhu se herci brodí v klišových scénách a dialozích. Dovolím si podotknout, že vlci zabijí ročně v Americe cca 2 lidi - alergie na arašídy je v tomto ohledu 50x větší hrozbou.
Tintinova dobrodružství (2011)
U Tintina jsem se příjemně odreagoval. Film naplnil moje očekávání, i když mu ublížila občasná strnulost. Za příběh bych dal 3*, avšak dokonalé technické zpracování a několik vážně povedených scének přidávají mému hodnocení na zasloužené čtyři.
Karcoolka (2005)
Animace z dnešního pohledu naprosto příšerná :-D. Není se čemu divit, pokud tvůrci měli k dispozici ,,jenom" 15 milionů dolarů - osobně bych v tomto filmu raději viděl levnější, ale časově náročnější animaci - stop-motion. Scénář nebyl špatný, místy hluchá místa, ale zábava to celkem byla.
Téměř dokonalý zločin (2000)
Čtyři hvězdičky uděluji hlavně za skvělé obsazení. Zas až tak veliké překvapení se v závěru nekoná.
Prci, prci, prcičky: Na táboře (2005)
Bez pravého Stifmajstra to není ono - tři hvězdičky hlavně za parádní soundtrack.
Cizinec (2010)
Dávám dvě hvězdičky. Nejspíš jenom kvůli obsazení Johnnyho a Angeliny. Víc si film nezaslouží. V kině jsem už dlouho nezíval.