Recenze (765)
Pán času - Špunti z kosmu (2024) (epizoda)
Síce farebné, plne hudby, prekvapení, kuziel a extrémne zjednodušeneho sveta...strašná blbosť
Ledové království (2013)
Pekna rozpravka, lahky pribeh. Pekne spracované. Ikonické postavy, obcas dobry fór. Láska, zrada, zlo a dobro.
Pán času - Kostel na Ruby Road (2023) (epizoda)
Graficky pekne urobeny serial pre teenagerov. Uplna absencia prekvapenia ludí. Ale da sa. 4/5 som dal len kvoli tomu ake to je farebne
Simpsonovi - Osm raubířů (1999) (epizoda)
Krasa a psychpatia zaroven. Iba tento serialcdokaze vyprodukovat taketo bizardnosti. Ale zabava
Tajná invaze - Zmrtvýchvstání (2023) (epizoda)
Sú tam chyby v premenách, vadí mi to. Je to moc také ustrelene, celí skrulovia
Loki (2021) (seriál)
Na večné časy, navždy. Žeby sa Loki zmenil? Hudba na konci seriálu je dobra
Loki - Velké poslání (2023) (epizoda)
Asi to tak má byť...na večné časy, navždy.
Loki - Věda/Fikce (2023) (epizoda)
Napätie stúpa. Všetko sa rozpadá, Loki zháňa všetkých. Zhustuje da to
Loki - Srdce TVA (2023) (epizoda)
Žeby až taký zlý koniec? Napätie sa stupňovalo až nakoniec...ale keďže má čaká ešte niekoľko dielov, tak v pohode.
Méďa a lumíci - Virtuální realita (2015) (epizoda)
Ťažké kopírovanie Crash bandicoot