Recenze (762)
Simpsonovi - Všechna sláva, polní tráva (1999) (epizoda)
Homer je za každých okolností pako. Ale je to zábava
Simpsonovi - Fujtajbl (1999) (epizoda)
Klasický Simpsonovsky pribeh začne pri jednom a uplne inak skončí. Ale co sa medzi tým udeje je skvelé. Tomacco je úžasné.
Zmizelá (2014)
Veľmi ťažké a zamotane. Nabralo to také obrátky, ze to si človek ani nevie predstaviť. Psycho je slabé slovo. I ked niektoré forenzne aspekty neboli vysvetlene - ako je možné, ze nikto nezistoval, kde ma na tele rany po udetoch atd
Spider-Man: Bez domova (2021)
Klasika - predimenzovana Marvelkovka. Bolo tam všetko, ale že úplne všetko. Mega akcia, veľkolepý suboj, final fight, vyhra rozumu nad egom, láska, gradacia, super zaporaci a dalsi 2 pavuči muži. No a hlavne tvrdohlavosť a hlupost Petra Parkera
Loki - Lamentis (2021) (epizoda)
Nova postava - Lokiňa. Zvláštne je, ze Loki sa s nou spojil a defacto ona s ním.
For All Mankind - Přejeme hezký sol (2023) (epizoda)
Nove tváre začínajú nový život. Nove problemy. Taky polozaciatok seriálu. Vytiahnutie starych hercov do nových uloh
For All Mankind - Glasnosť (2023) (epizoda)
Krásna minulá budúcnosť. Dej sa pomaly kristalizuje. Nehoda zmenila plány viacerých misii. Vzťahy sa rozvíjajú. Táto 4.seria je celkom taka slabšia
Loki - Varianta (2021) (epizoda)
Druhy diel je o dosť slabší. Taky trochu predvídatelny. Ale pokračujem v sledovani.
Loki - Velké poslání (2021) (epizoda)
Pilotný diel celkom zaujal a samozrejme ostalo viac otáznikov na konci dielu ako je potrebné. Teda hor sa na druhý diel. Efekty OK
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Pekne efekty, umelý dej. Ale ked to chces pozrieť pre ten pocit Marvel tak ok. Príliš sa nezamyslat nad detailami, skor to brať ako oddych. Na záver - otvorenie dveri pre pokratovanie