Recenze (127)
Masakr v Římě (1973)
Docela chytrej biják. Škoda, že tak zapadnul. Yes ... YOU! YOU WILL DO IT!
Osamělý vlk McQuade (1983)
Nej film se Šukem Norrisem.
Král (2019)
Já prostě nepochopím, proč se filmy tohohle typu točí. Kdyby to aspoň mohlo historicky poučit, ale když je jednání hlavní postavy vymyšleno, jedna z hlavních postav je vymyšlena atd. atd. Nakonec je z toho paskvil, na který se sice dobře kouká, ale je to furt vymyšlený paskvil schovaný pod závojem historie. Komu tím prospějete, co ? " Musíš vyržet, Jindro!" Prostě musíš ty vole.
Moonfall (2022)
Hloupá a zbytečná nuda.
Okrsek 13 (2004)
Pořádnej akční nářez.
Vinnetou - Rudý gentleman (1964)
Vinnetou je gay.
Ničitel Conan (1984)
Zasmál jsem se od srdce.
Barbar Conan (1982)
Krásnej film s geniální hudbou.
Klan Gucci (2021)
Šel jsem na to kvůli Rádiu Gaga, ale ani ta to nezachránila. Hrozná blbost. To už se mi dlouho nestalo, abych z kina utíkal po 40 minutách filmu.
Půlnoční expres (1978)
Začátek super, ale pak je to utahaná nuda. Ani mě nepřekvapilo zjištění, že si toho Stone dost vymyslel.