Recenze (111)
Jiná láska (1999)
Příběh sám sice nebyl komplikovaný, ale zároveň ani mravokárny a zbytečně srdcervoucí, což u tohohle tématu potěšilo. Juliette Lewis i Giovanni Ribisi odvedli hodně dobrý výkon, jasně, nevypadali úplně jako mentálně postižený člověk, ale já jsem jim to věřila. Diane Keaton se tady předvedla v méně obyvklé, totiž vážné roli a vida, ona to umí i bez přehrávání :))
Král Artuš (2004)
Nebylo to zdaleka tak špatné, jak jsem se obávala, dokonce mě to i docela bavilo. Jen mi vůbe cnepřišlo, že sleduju dávnou legendu - vím, právě tohle byl režisérův záměr, ale příběhu o Artušovi tkví nemelá část jeho síly právě v oné mystičnosti, které tak skvěle využil Boormanův Excalibur.
Falešná hra s králíkem Rogerem (1988)
Čas sice tomuhle filmu trochu ubral na kráse a převratnosti, ale zábava je to pořád docela dobrá.
Tango a Cash (1989)
Na to, že tam hraje Stallone, je to vcelku koukatelné :-)
Hlava nad vodou (1996)
Nějak nevím, co si o tom myslet, jako černá komedie budiž, nicméně zrovna veledílo to není.
Svatba mého nejlepšího přítele (1997)
Není to nejhorší, ale trochu se to vleče, naštěstí to nekončí sladkým happy-endem.
Příští správná věc (2000)
... pokus o romantickou komedii s vážnějším podtextem, to vše na na jedno použití
Velké vítězství (1992)
Je to vlastenecké a patetické až hrůza, ale Tom Hanks je fakt dobrý, za něj by to byly 4*, za linii příběhu ** a kousek, takže solidní *** jsou tak akorát.
Čarodějky z Eastwicku (1987)
Nicholson ve své kůži, tohle jsem mu fakt věřila :-)))
Waynův svět (1992)
Kdysi kultovní film, jehož sláva ale jaksi dávno vyšuměla...