Recenze (1 015)
Pravda (2006)
Podpriemerný film, ktorý si pozrite keď neskoro v noci nemôžete zaspať. Pomôže vám zaspať. 2* za to, že existujú aj ďaleko horšie filmy ako tento.
Zavaleni (2006) (TV film)
Nudný film. Ani neviem prečo som tomu dal 1*, keď to ďaleko od odpadu nemá. Ale tak aspoň na Monicu Dean Barladeanu sa dalo chvíľami pozerať a nemám na mysli jej herecké výkony.
Cesta do pekel (2010)
Nemám rád takéto filmy. Plné primitívneho násilia.
Aréna (1989)
Film som videl pred vyše 15 rokmi, takže si pamätám len málo. Vtedy to mohol byť dobrý sci-fi, ale dnes už by to bolo o dosť slabšie. Béčko ako vyšité.
Stupeň 7: Konec světa (2005) (TV film)
Dalo sa to pozerať, 2* si zaslúži. Ale očakával som trochu viac efektov a akcie.
Blbý a ještě blbější: Jak Harry potkal Lloyda (2003)
Nerád hodnotím filmy, ktoré som nevidel celé, ale toto sa nedalo ani dopozerať.
Ztraceni v hlubinách (2008) (TV film)
Viac akcie a napätia a samozrejme viac priepastí by výrazne pomohli tomuto filmu.
Den poté (1983) (TV film)
Perfektný film, vidieť ho v 80-tych rokoch musela byť sila. Videl som ho "až" po revolúcii, keď politická atmosféra bola už uvoľnená. Napriek tomu, jeden z najrealistickejších filmov o zlom konci Studenej vojny.
Nevesta pre milionára (2006) (pořad)
Ženy, ktoré sa nechajú vedome ponížiť, si nezaslúžia úctu.
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984) (seriál)
Celkom zaujímavé riešenie, ako vytvoriť dejovú líniu v seriáli. Napriek tomu si myslím, že bez ohľadu na to ako by diváci zahlasovali, tak záver každej epizódy by skončil rovnako. Skôr tam išlo o vytváranie vzťahov. Ale dobrý pokus.