Recenze (107)
Symptom Pandorum (2009)
3 a 1/2
Bratři z donucení (2008)
Absurdní zhovadilost, kterou jsem dokoukal jen s vypětím všech sil...
Návrh (2009)
Zelená karta naopak, v americkém stylu a bez inovací = bavil jsem se, ale je to jen oddechovka...
Cypher (2002)
Thursby... Jack Thursby
Maniak (1996)
Reese válí! :o)
Strážci - Watchmen (2009)
Strhující, atmosferické, vizuálně dotažené a zajímavými myšlenkami prodchnuté dílo!
Nouzový východ (2008)
Tak to bylo silný kafe... ještě mě mrazí v zádech...
Piráti na vlnách (2009)
Rock'N'Roll!!!
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Já chci domů malý tyrannosaurátče... šišli mišli ňuňu ťuťu :oD
Stáhni mě do pekla (2009)
O něco slabší čtyři hvězdy, zejména kvůli příliš předvídatelné poslední dvacetiminutovce... Ale jinak velmi obstojná žánrovka :o)