Recenze (43)
Legie (2010)
Námět a děj by nebyly špatné, ba dokonce dost dobré. Herecké výkony až na Dennise Quaida a kupodivu docela i na macho anděly docela pokulhávají..
Paranormal Activity (2007)
Jestli se tohle děje i u mě když spím tak potěš pánbůh.
Rok jedna (2009)
Nástupce Života Briana to teda fakt není, ale zase je pravda že tím čas docela slušně zabijete :)
Sám doma (1990)
Absolutní vánoční TOP.. A Somewhere in my memory.. Ááá :-)
Moje super úžasné šestnáctiny (2005) (seriál)
"Chci nechat celou ulici uzavřít aby tu proběhl průvod". "Ale tady je nemocnice, jezdí tu často záchranka". "To mě nezajímá, je mi přece šestnáct!!" Až mě děsí, že dnešní puberťáčci mají tyhle fagany za vzory.
Tekken (2010)
Nenadchne - neurazí.. Béčkové bojovky mě asi nikdy neomrzí.
Souboj Titánů (2010)
Prznění řecké mytologie. Naprosté. Nějakou tu * si ještě zaslouží Ralph Fiennes
Pátek třináctého (1980)
Jediné, na co se dá tak maximálně s napětím čekat je, jakým způsobem asi zabijou dalšího člověka..
Zlé sny (1988)
Olezlá držka bez nějaké sebemenší děsivé atmosféry už dnes vážně nikoho nevyleká.
Chceš mě, chci tě (2009)
Přesně kvůli takovým koncům nebudu mít nejspíš nikdy filmy tohohle typu ve svém "TOP" žebříčku. Předvídatelné, i když místy docela zábavné.