Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Drama
  • Komedie
  • Horor
  • Animovaný

Poslední recenze (379)

plakát

Labyrint: Útěk (2014) odpad!

Zase další ohraný vysokorozpočtový flick, který bych nazval "The Lost meets Divergence/Hunger Games"... Takže na ostrov se dostanou mladí haranti, kteří si nic nepamatují, je tam labyrint, ve kterém běhají digi-příšerky, a hlavně je to další "sociální pseudo-studie" a fungování skupiny v postapokalyptickém světě ve stylu vydementněného seriálu "The Walking Dead". Takže když si sečteme všechny tyto filmy, seriál a žánry, máme z toho dokonalou sračku, kdy od třetiny, kdy divák pochopí, o co tady ZASE do prdele jde, jde to všechno do háje a trapnost s nudou hrají poker ve vysokém stylu... Prostě ne, tohle ne, další mainstreamový kousek pro mládež, nepřístupný náročnému divákovi, který toto hodí rovnou do koše. Počet hvězdiček v místním hodnocení je krásný ukazatel míry demence jednotlivých hodnotících, tedy čím víc, tím víc... Bohužel, svět už je takový... a lidé propadli kulturním a "uměleckým" odpadům na plné čáře... /5%/

plakát

Vraždy podle Jidáše (1999) 

Film, který extrémně kopíruje a vykrádá "Se7en" a to i v nejmenších detailech. Například náboženské téma vražd, charakteristika vraha, neustálý déšť a ponurost, trest v podobě zdánlivé vraždy ženy hlavního hrdiny atd. Ve všech ohledech filmového umění je to prostě jen slabší odvar nepřekonatelného kultu. Občas zajímavé i když laciné kamerové nájezdy film nezachrání, jsou zde jisté silnější nelogičnosti, herecké výkony nejsou zvlášť výrazné, a to ani u Lamberta, atmosféra nedokáže diváka vybičovat tak dokonale, jak by tvůrci filmu možná chtěli. Nenudil jsem se ani minutu, ale všechno už tady bylo… a v lepším. /60%/

plakát

Oldboy (2013) 

Můj zásadní problém je, že se mi původní verze příliš nelíbila... V tomto jdu osobně proti OBROVSKÉMU proudu světového diváctva, ale ač korejskou kinematografii miluju, "Oldboy" šel mimo mě... Tím pádem jsem nezaujatě sledoval remake, který by se vůbec nemusel jmenovat "Oldboy", ale třeba "OLD-FUCKER-ANGRY-BOY" a čelist mi padala na zem tolikrát, že jsem ji nestačil sbírat... Super!!! Rychlý, přímočarý, BRUTÁLNÍ !!! Hlavní hrdina je takový ten 70kový anti-hrdina, je to fakt sviňák, šmejd, hovado a ignorant, jakého jsem na plátně neviděl od 70kových japonských "karate-řezničin"... To, co tady předvádí s kladívkem je poctivá práce a Jason s Michaelem by se mohli jít proti němu zahrabat... souboje proti přesilám zásadně bez střihu, špičková choreografie, temný, hustý a naprosto nekompromisní!! Tenhle remake skutečně kope původní verzi do prdele, ale pro mě jsou to dva různé filmy, které spolu nemají nic společného, jen těch 20 let v obýváku... Fakt doporučuju. /90% + FILM ROKU/

Poslední hodnocení (2 819)

Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)

odpad! 29.04.2024

Labyrint: Útěk (2014)

odpad! 28.04.2024

Vraždy podle Jidáše (1999)

21.04.2024

Oldboy (2013)

17.04.2024

Riddick: Kronika temna (2004)

16.04.2024

Správci osudu (2011)

16.04.2024

Zdrojový kód (2011)

16.04.2024

Looper: Nájemný zabiják (2012)

16.04.2024

Riddick (2013)

15.04.2024

Reklama

Poslední deníček (20)

Konec (filmového) světa...

Tohle mě fakt už úplně zlomilo. Film, umění a svět skončil v podobě, v jakém jsme ho znali...

Zasraný mileniánský rozmazlení umrdanci!! Běžte s těmi menšinami už do prdele!!

 

Nová pravidla: Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara!

 
Od roku 2024 zavedla oscarová akademie nová pravidla pro Oscara za nejlepší film. Filmy, které nebudou obsahovat dost etnických a sexuálních menšin, nebudou mít šanci.
 
 

Vyhlášení nominací na filmové ceny Oscar Foto: Mario Anzuoni, Reuters
Film musí splnit nejméně dva ze čtyř standardů, aby se mohl ucházet o Oscara za nejlepší film. První standard se soustředí na zastoupení na plátně a náměty. Film musí plnit nejméně jedno ze tří kritérií.
První kritérium – film musí mít nejméně jednoho herce v hlavní roli nebo významné vedlejší roli, jenž pochází z menšin (Asiaté, Hispánci, Afroameričané, původní Američané – indiáni –, osoby ze středního východu, severní Afriky, Havajci či osoby z pacifických ostrovů).
V celém hereckém souboru musí tvořit nejméně 30 % herců v menších rolích ženy, lidé z etnických menšin, LGBTQ+ komunita nebo lidé s kognitivním či fyzickým postižením nebo špatně slyšící a úplně neslyšící.
Režisér Roman Polanski nezíská zpět členství v americké filmové akademiiAmerika
 

Další kritérium se týká příběhu, který se musí točit kolem žen, etnických menšin, LGBTQ+ komunity nebo lidí s kognitivním či fyzickým postižením nebo špatně slyšících a neslyšících.
 
LGBTQ+ režisér nebo producent 
Další standard se týká celého štábu a vedení. Nejméně dva vedoucí pracovníci v tvůrčí funkci (například režisér, castingový režisér, hlavní kameraman, střihač nebo producent) musí být opět ženy nebo musí pocházet z etnické menšiny, LGBTQ+ komunity nebo musí jít o lidi s kognitivním či fyzickým postižením nebo špatně slyšící a neslyšící. Navíc alespoň jeden z nich musí být z následujících skupin: Asiaté, Hispánci, Afroameričané, původní Američané (indiáni), osoby ze středního východu, severní Afriky, Havajci či osoby z pacifických ostrovů. Celý štáb se navíc musí skládat z 30 % z příslušníků znevýhodněných menšin.
Další standard požaduje, aby studio platilo stážisty, kteří pocházejí z následujících skupin: ženy, etnické menšiny, LGBTQ+ komunita, lidé s kognitivním či fyzickým postižením nebo špatně slyšící a neslyšící.
Velká studia mají povinnost zavést v podstatném rozsahu trvalé stáže a praxe pro členy znevýhodněných menšin ve většině oborů – produkce, postprodukce, hudba, vizuální efekty, marketing, distribuce, PR.
Poslední standard požaduje, aby filmová společnost zaměstnávala několik manažerů z menšin v marketingovém a PR týmu.