Recenze (806)
Duna: Část druhá (2024)
Asi si na zahradě udělám veeeeelky pískoviště, protože po Arakisu se mi vazne bude 4 toly, nez bude #3, stýskat.
Forst (2024) (seriál)
Severské Polsko. Autory by u našich sousedů hledal málokdo. Temná minulost několika desítek let vyplouvající na povrch ve formě vražedného zúčtování odehrávajcí se ve slovenských Tatrách. Kéž by něco podobného vzniklo u nás. Objektivně mezi 3 a 4 *, ale ta pošmourná atmosféra..
Gentlemani (2024) (seriál)
Podobně jako film, i seroš je napsán, že občas všechny ty inside joky nestíháte, ale jak se člověk naladí, adaptuje se.
Láska, stalking, vražda (2024)
Být to film, tak si řeknu 'Bože, kdo tohle vymýšlí '. No realita je leckdy horší a nepředvídatelná.
Lovci z konce světa (2024)
Re-animator zasazený do Mad Maxe.
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Uhlík hraje jak pán, ale vůbec všechno je na top úrovni. A Soukup to celý drží pohromadě.
Mladá dáma (2024)
Žádná pecka, ale rozhodně o hodně lepší, než by člověk čekal. Podtón je temnější a rozhodně nejde o klasicky barevnou omalovánku. Vlastně bych se nezlobil, kdyby si Dáma dala pokračování.
Bod obnovy (2023)
Minority Report počesku. Vše v pohodě, jen škoda absence nějakýho napětí a většího spádu, ale jinak spokoš a vlastně překvapení.
Děti Nagana (2023)
Moc fajn rodinný film, který je sice příběhem strašně jednoduchý, ale ne patetický, i když využívá nostalgické noty. A navíc je tu i pár dobrých dětských herců.
Chupa (2023)
Rodinný film pro děti, které po shlédnutí byly naprosto nadšené, a pro rodiče, jež nijak nenesere, ale pro svou šablonovitost absolutně ničím nedostane. Pěkné exteriéry, fajn casting a okřídlený oříšek Chupa.