Recenze (2 904)
Vlk z Wall Street (2013)
Vražedná kombinácia medzi skvelým režisérom a ešte lepším hercom je opäť dokonalá. Caprio je famózny a scény ako stav mozgovej obrny alebo posedenie s tetou Emmou sú už teraz kultové. Takýto druh filmu vie natočiť asi len Scorsese. Alkohol, drogy,sex a nemorálnosť postáv je až zničujúca a v žiadnom inom filme nie je tak dokonale vykreslená. Film si však užijete hlavne ako sled neskutočne silných scén, ako celok síce nemá nejaké silné vyznenie, ale práve neskutočná kadencia jednotlivých scén je famózna a dáva filmu punc dokonalosti.
Tísňová linka (2013)
Slušný thriller, ktorý však nevyužil potenciál naplno, hlavne kvôli prepálenému záveru. Záporák je najlepšou postavou filmu.
Sousedi (2014)
Priemerná komédia, ktorú dvíha nad priemer niekoľko skvelých gagov (airbagy...)
Joe (2013)
Náročná dráma z amerického vidieka. Cage konečne našiel slušnú filmovú rolu.
Konzultant (2013)
Scott tentoraz prestrelil. Dialógy o ničom, dej bez vývoja postáv, jednoducho celý film je cool ale výsledok je celkovo len slabý priemer.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Pokračovanie, ktoré je veľmi vyrovnané so svojim predchodcom. Vynikajúca animácia a havne perfektne prepracovaný vývoj všetkých postáv. Výborné.
Před půlnocí (2013)
Krásne a dojemné, jednoducho ako zo života. Film funguje perfektne aj samostatne aj ako vyvrcholenie trilógie.
Machete zabíjí (2013)
Už to nie je také cool ako jednotka, ale aj tak je dvojka dostatočne zábavná a odviazaná, potešia niektoré camea. Som zvedavý čo príde vo vesmíre. Toto bolo čisté B-éčko, trojka bude asi C-éčko.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Oveľa lepšie ako jednotka, ale stále príliš strnulé a bez väčšieho nápadu.
Na divoké vlně (2012)
Film, ktorý ničím neprekvapuje ale dobre sa naň pozerá. Butler je na surfe cool.