Recenze (2 906)
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Oveľa lepšie ako jednotka, ale stále príliš strnulé a bez väčšieho nápadu.
Na divoké vlně (2012)
Film, ktorý ničím neprekvapuje ale dobre sa naň pozerá. Butler je na surfe cool.
Země naděje (2012)
Príjemný malý film, akých však už bolo natočených neúrekom.
Nymfomanka, část II. (2013)
podobne ako u jednotky
Nymfomanka, část I. (2013)
Nezáživé a hlavne nič nehovoriace obrazy
Interstellar (2014)
Interstellar je filmová udalosť posledných rokov. Tak sugestívny kino zážitok som už dávno neprežil. Hlavne scény odchodu Coopera od rodiny, prezeranie si video záznamov po 23 rokoch..., stále mám pri spomienkach zimomriavky na tele a slzy v očiach. Film má určite aj nejaké chyby, to je jasné, ale aj s nimi, alebo práve kvôli nim je film v celku tak dokonalým diváckym zážitkom. O hercoch ani netreba hovoriť, všetci sú dokonalí a hudba od Hansa Zimmera, to je ďalší skvost do histórie filmovej hudby. Nolan je jednoznačne kráľom súčastného Hollywoodu. PS: v priebehu týždňa som bol v kine na Interstellar po druhý krát a zážitok bol ešte intenzívnejší...
Manželská rána (2013)
Totálny nezmysel.
Riddick (2013)
B-éčko ako vyšité, divný vizuál, divný Diesel, celkovo divný film.
Nick Cave: 20 000 dní na Zemi (2014)
Netradičný dokument o hudobníkovi, ktorého hudbu mám veľmi rád a v tomto dokumente je perfektne zachytený jeho prejav a neodolateľná charizma. Vrele odporúčam všetkým.
Don Jon (2013)
Podarený debut na režisérskej stoličke. Hlavne perfektne vykreslený život mladého chalana s obyčajnými problémami svojho žitia. Scarlett opäť sexy.