Recenze (46)
Shaft (2019)
Černošská komedie o černoších lovících Hispánce. Jediný, kdo to táhne je Samuel L. Jackson.
Gunslinger Girl - Season 1 (2003) (série)
Nečekejte od toho akční seriál plný napětí a střílení. Spíš psychologickou sondu do osudu několika kyborgů v podobě malých holčiček. Příběh je pěkně odvyprávěný, ale na můj vkus se to táhlo celé jako žvýkačka. A když skončí poslední díl, tak jsem si říkal „to je jako konec?“ a zároveň „uff, ještě že to byl poslední díl.“.
Nová generace (2018)
Ze života :-)
Duch ve stroji (2017)
Pěkné efekty, ale to, co udělali s původní předlohou je fakt škoda a naprosto nevyužitý potenciál. Pokusili se do téhle schránky vložit „ghost“, ale je to jenom „shell“.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Režisér se spíše soustředil na vizuální efekty než na vyprávění děje. Tempo není svižné a místy se tak může divák nudit. Pokud není dostatečně uchlácholen množstvím „kouzelných serepetiček“. Po vizuální stránce je to velmi pěkně provedeno a jako večerní oddechovka určitě nezklame.
Family Guy: The XXX Parody (2012)
Porno, tak co na tom hodnotit? Obzvlaste pokud je to strasne porno!? o O
Čistilišče (1998) (TV film)
Film je velice naturalistický. Ale bohužel je to taková typická ruská propaganda o obležené jednotce v nemocničním komplexu. Rusové opět dokázali zapracovat všechny archetypy a stereotypy. Kdyby se více soustředili na válku, a její účastníky bez několika kýčovitých okamžiků, pak by udělali lépe.
Medvídek (2007)
Neni dulezite film pochopit, staci se s nim smirit. Trochu parafraze na citaci z filmy. Ale pro me naprosto vystihujici.
Případ číslo 39 (2009)
Osobne bych nebyl tak skepticky, jak tady vetsina recenzentu pise, ale z konce jsem opravdu zklamany. Je slabsi, a proto 2 hvezdicky. Nebudu presne popisovat co me tam zklamalo, protoze by to byl spoiler. Pokud chcete nenarocny film a aspon trochu se u toho bat, tak doporucuji (moc lekavych scen tam neni ;-) )
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Prvni serie je naprostou dokonalosti v tomto seriálu (zatím natočeny 2). První díl může být trochu chaotický a na první pohled tolik nezaujme. Další díly ovšem napravují reputaci a diváka přímo vtáhnou do děje. Rozuzlení některých událostí je kolikrát příjemně nečekané a divák touží po dalším dílu. Druhá serie je bohužel o něčem jiném a na můj vkus značně zaostává ve všech směrech. Po prvních 4 dílech máte pocit, že sledujete něco z B-produkce, kde hraje značnou roli sex a násilí. Chybí mi to tajemno a napětí z první série.