Recenze (34)
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Nebýt April, kterou hraje prdelatá čtyřicítka a retardovaného vzhledu Třísky, dal bych 4*. Želví bráchové i ostatní mutanti byli fajn
Aquaman a ztracené království (2023)
Nejzbytecnejsi film roku. ... A jak aquaman vždycky srazí pěstí chlapa a on si sotva sedne na prdel, místo toho, aby letěl alespoň 30 metrů, z toho se úplně vaří sklivec
Pokrevní sestry (1987)
Lepší tempo, trocha gore, k těm kozickam nějakej holej zadek a nevědět od začátku, kdo to tam asi ty holky votravuje, dám 3 *
Zachraňte Willyho! (1993)
Dětská klasika s mořskou pandou a nadějným Jasonem Jamesem, který se v budoucnu totálně dokurvil nekonečným příběhem 3. V reálu opět mnohem smutnější osud nejslavnějšího televizního kytovce
Nekonečný příběh 3 (1994)
Pokus o zkurvení našeho dětství a dojebání Bastiana. Naštěstí jednička je tak mocná, že se to tomuhle týmu zla nepovedlo. Hnusné od od hlavy až k patě!
Těžce zamilován (2001)
Normálně dobrá komedie. Líbí se mi, jak Farrellyovi právě ukazují, jak tělesně postižení můžou být úplně normální fajn lidi, právě skrze ten jejich totálně nekorektní humor, co jim vlastně strašně nakládá a nešetří je. Oproti českým tlustoprdním komediím mistrovské dílo
Zlomek sekundy (1992)
Levnější predátor 2, ovšem na žánrové poměry s dobrou maskou monstra, kurevsky tvrďáckým Rutgerem a sexy Kim. Kdo má video, měl by mít i Zlomek sekundy )
Tajemství dračí pečeti (2019)
Sračka, hvězda navíc asi za Arnolda
Pozdrav od juggerů (1989)
Výborný gladiátorský postapo s charakterním panem hercem Rutgerem, kterej se ovšem na tyhle béčkový tvrďáky hodí jak prdel na hrnec! Jen mě mrzí, že mě to jako dítě minulo )
Čaroděj (1989)
Pro mě příjemné překvapení. Pohodová road movie trojce frajerů za balíkem doláčů. Dávka nostalgie, sympatičtí hrdinové, nešikovní záporáci, super na nedělní odpoledne