Poslední recenze (33)
Aquaman a ztracené království (2023)
Zábavná CGI blbina. Akce v hezkých barvách, kde se i zasmějete. Vypněte světlo, vypněte mozek a nechte se 2 hodiny bavit. Nepřemýšlejte nad tím, na ten film stejně za dva dny zapomenete a nebudete vědět o čem byl.
Muž z Toronta (2022)
Tenhle film už možná někdy víc neuvidím, ale svůj účel splnil. Nelituji uplynulých 110 minut a několikrát jsem se od srdce zasmál.
Úsvit (2023)
Podle popisu jsem čekal trošku něco jiného, ale spokojenej jsem byl i tak. Kvalitně natočené drama o zajímavém, v Čechách neotřelém, tématu.