Recenze (109)
V pasti (2018)
Slabé jako dvakrát vylouhovaný čaj z pytlíku
Pretty Woman (1990)
No ne no, tak už sem 2x změnil hodnocení ale vejš už asi nepůjdu. Klasika, prostě, co chcete?
Přes palubu (1987)
*** Muž přes palubu líbá ženu přes palubu *** aneb nenáročná komedie/romantika (chcete-li) na sobotní večer
Milda (2017)
Nemám rád rudý svi.ně ale tenhle rádobydokument je o ničem
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci, třeba jako Halina a její předloha, že?
16 přání (2010) (TV film)
To si takhle člověk jede vlakem a aby mu to lepší utíkalo si pustí tu největší možnou kravinu ze všech nemožných kravin
Wonder Woman (2017)
Nevim o čem to bylo, ale jedno vám řeknu, Gal Gadot je prostě úžasná žena
Henryho deník (2017)
dva málo tři moc, nevím, nesedlo mi to
Anne s E na konci (2017) (seriál)
Knížku jsem nečetl a názory zdejších elit mě nezajmají. Za 4*
Warcraft: První střet (2016)
Dlouho jsem to odkládal, ale nakonec jsem se na Warcraft přece jen podíval. Ve zkratce: Po celkem mdlém, chvílemi až nudném začátku, jsem si začal myslet, že mě film začal bavit. Chvíli to tak šlo, docela to mělo spád, ne úplně špatná kamera a ani dialogy nebyly nejhorší. Bohužel, konec je opravdu trapný, dalo se z toho vymáčknout mnohem víc, no nic. Druhý díl pc hry se stal legendou. Film bohužel zapadne do bahna a jeho režisér, skončí v pekle ve stejném kotli, jako Uwe Boll.