Recenze (677)
Žádná volba (2017)
Rozhodne treba oceniť choreografiu Samma Hunga, kedy proti mlátičkám stojí ad hoc trénovaný Louis Koo a pôsobí uveriteľne. Hoci, ono Wo ai duo shen mu ide výrazne lepšie.
Ip Man 3 (2015)
Čo oceňujem, je návrat k old school apolitickému zázemiu. Mám ale problém s fake patetickými konfliktami, ktoré sa vynorili ako zámienky pre súboje. Tam je to celkom OK, hoci aj tie sú už enhanced spôsobom, ktorý sa mi pre HK filmy s "hercami" , ktorí sa vedia mlátiť, jednoducho nesadne. Vlastne mi po filme ostalo dosť smutno.
Tuo di qu mo ren (2015)
Nebolo zlé. Len vlastne neoriginálne. A nerozhodné, miestami stratené v ústrednej zápletke a vedľajších líniách a tom, či a prečo je emocionálne strohý, plochý a z toho prechádza do emotion galore v doslovnom prevedení. Trochu horror, trochu nie. Trochu tormented soul, trochu nie. Trochu Constatnine, trochu nie.
Až na doraz (2014)
Stres je sviňa a nepozornosť za volantom ešte väčšia. Havko prežil, ale chlapík už nie. A tak detektív z oddelenia vrážd stojí pred dilemou-čo s telom. Keď mu ale o pár dní začne zvoniť telefón a ozve sa niekto, kto zjavne vie, čo presne sa stalo, začína sa tá správna "zábava". Posun ku komédii umožnil rozohranie hry na mačku a myš okolo jedného mŕtveho muža (hľadaného zločinca), kedy sa to, kto z koho a komu rieši medzi partičkou skorumpovaných policajtov.
Cesta na západ (2014)
Náhodou, posledný segment je parádne napínavý, keď Kang-sheng nie a nie prísť.
Gam Gai SSS (2014)
Nie je to Eric Tsang, ale pokleslého humoru, pri ktorom sa hodí poznať hongkonské hviezdy a sem tam nejaký ten film (počínajúc Ip Manom/Grandmaster po The White Storm), je tu plno. A nie je to také hlúpe, ako sa tvári. Škoda len, že časovanie a charakter humoru v priebehu filmu kolíše, miestami je to o nervy. Odporúčam ako kombo s už spomenutým The White Storm :)
Noc oživlých protinožců (2014)
Zombies, ihly & strikačky v kvalite vintage a trhanie nehtu. Presne to mám rada. Bazinga! Nechcem hodnotiť, nemám rada zombie filmy, hoci pár ma milo prekvapilo a hoci som ich videla dosť na to, aby som chápala vipy a pekné nápady vo Wyrmwoode. Keďže Adrian a JFL boli happy, tipnem, že kto rád zombie, bude happy.
Sama nocí tmou (2014)
z každého záberu v každom momente sa dala seknúť krásna fotka, ale na môj vkus tomu chýbala logika v postavách a ich správaní a akosi to zrazu eskalovalo a dlho koncilo.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Veľa vecí dostáva na frak. A potom prídu McAvoy a Fassbender a všetko je jedno. (Nie je to smooth, ale neriešim. I'm in love.)
Zrodila se legenda (2014)
Bullet time a wire-fu pre Samma Hunga? Miestami obaliteľné a žmurk na Tsui Harka, inokedy len bohapusté orgie. Čínština Eddieho Penga je mega keai, konečne, ako aj on sám. V zásade ďalší z radu kung fu superhero movies. Fajn, ale nie výnimočný.