Recenze (297)
Lesní duch (2013)
"HUSTÝ!", ale za mě dostane jen jednu hvězdičku za humor. A dvakrát a půlkrát jsem se lekl! :D
Smrtelné lži (2012)
Zlo opět zvítězilo nad dobrem! :D
Temný rytíř povstal (2012)
Závěr filmu je fenomenální! Už teď se těším na pokračování :D
Vzpomínky (2006)
Miluji Denzela Washingtona!
Daria (1997) (seriál)
Daria je celá já... :D Proč jsem ji poprvé spatřil až teď - 28-01-2013?
Avatar (2009)
Avatar je méně sračkoidní, myslel jsem, že se na něj nikdy nekouknu, ale zklamal jsem sám sebe. Tento megalomanský snímek je vlastně směska filmů: Poslední samuraj, Harry Potter, Sunshine, Jurský park, Star Wars, Star Trek, Top Gun, Pán prstenů, Apocalypto, Apokalypsa, Titanic, Terminator Salvation, Tanec s vlky, atp. - prostě znásilnění všech filmů.
Občanský průkaz (2010)
Velké překvapení! I když jsem tuto dobu nezažil (žil jsem tenkrát jen deset měsíců, pak byla revoluce), tak je to dost šokující. Některé věci jsem ani nevěděl, co všechno mohla udělat/dělat Veřejná bezpečnost či Státní bezpečnost.
Fontána pro Zuzanu 3 (1999)
Třix odpad!!!!
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Strašný! Karel z ciziny (Roman Vojtek) vypadá jako Ivan z Mrazíka... A ty paruky!
Dovolená s Andělem (1952)
Strašná propaganda!!!!