Recenze (38)
Není čas zemřít (2021)
Nazvěte to Agent v nesnázích nebo Zamilovaný agent, ale teda s Bondem už to nemá moc společného. A ten konec, WTF? Jedna hvězda za honičku v první části filmu a občasný vtip
Premiér (2019) (seriál)
Jdu si vypláchnout oči savem.
Nezastavitelný (2010)
Pro mě velice příjemné překvapení, velice dobře jsem se bavil. Na tomto příběhu je vidět, že nejlepší scénáře (a to dokonce akční) dokáže napsat sám život. I když je mi jasné, že silně zapůsobila ruka scénáristova.
Captain America: První Avenger (2011)
Nemohu sdílet nadšené komentáře. Upřímně? Takhle příšerně jsem se v kině už dlouho nenudil. Částečně za to může naprosto úděsný český dabing (tak jako v 99% případů) a také tak strašně hloupoučký scénář a dialogy. Pořád jsem čekal, že někdo skočí do záběru a vykřikne "děláme si z vás jenom prču!", ale nakonec jsem pochopil, že to tvůrci mysleli opravdu vážně.
Ataque de Pánico! (2009)
Dobrý kraťas, jsem velice příjemně překvapen kvalitou. Méně tedy již nápadem.
Létající Čestmír (1983) (seriál)
Jeden ze seriálů mého mládí. Nevím proč, ale neměl jsem ho moc v oblibě.
Serenity (2005)
I přes poněkud televizně-béčkové zpracování to je velice slušná porce akce a zábavy.
Sucker Punch (2011)
Jeeeště víííííce zpomalenýýýýých záááááběrů polonahých dívek v korzetech a podvazcích. Děsná nuda.
Vyjednavač (1998)
Zručně natočený thriller se skvělými Kevinem Spaceym a S.L. Jacksonem a s dosti předvídatelným koncem.
Jak vycvičit draka (2010)
No tak po dlouhé době super animák. Královsky jsem se pobavil a ne, opravdu nejsem infantilní, ale prosil bych draka k vánocům.