Recenze (696)
Superman, Spiderman nebo Batman (2011)
Super podívaná.
Neutečeš (2014)
Místy mi to připomínalo Kruh 2, ale tohle je daleko daleko lepší. Žádný lekačky, ale intenzivně pomocí kamery a hudby budované napětí. Fakt paráda. 80%
Plivu na váš hrob (2010)
Klasická vyvražďovačka, byť dobře natočena, které škodí dlouhý klišoidní úvod.
Ať vejde ten pravý (2010)
Na remake hodně povedené!
Ex Machina (2014)
Skvělá konverzační sci-fi!
Kingsman: Tajná služba (2014)
Matthew Vaughn je prostě génius. Miluju jeho brutálně vtipné akční scény. A Colin Firth jako bijec gentleman? Fantastický!!!
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Šílený akční spektákl, který tu dlouho nebyl a asi dlouho nebude. Hardy v roli Maxe byl skvělej, ale Charlize Theron byla ještě o fous lepší. Prostě bombastický film! 80%
Avengers: Age of Ultron (2015)
Čekal jsem víc. Asi to bude tím Ultronem. Na Lokiho charisma prostě nemá. Vůbec z něho nešel strach, i když dabing Jamese Spadera byl povedený. Bylo to zkrátka Starkovo zlé dvojče, které se bavilo, nic víc. Co ale musím pochválit, včetně opět bravurních dialogů, je tradiční Whedonova sázka na postavy. On jim prostě rozumí. Každá měla svůj prostor, což je oproti jedničce krok vpřed. Konečně se tak dostalo i na Clinta Burtona (Hawkeye), jehož postavu jsem přímo hltal. Přesto mám z filmu dojem, i když byl docela povedený, že pouze slouží jako základní kámen pro Civil War, resp. Infinity War. Na sequel ale dobrý. 70%
Cesta naděje (2014)
Crowe jako debutující režisér? Klobouk dolů. Po audiovizuální stránce je film vážně skvělý. S příběhem je to jiná písnička, ale i tak je to výsledku velmi podařená prvotina. 70%
Daredevil (2015) (seriál)
A pak že Marvel neumí přitvrdit... Brilantní seriál. Děkuji ti Goddarde!!!