Recenze (691)
Hledá se Yetti (2019)
Trochu slabší odvar od Laiky, ale i tak uspokojivé.
Apollo 11 (2019)
Fantastické záběry, o tom žádná. K dokonalosti mi však chybí trochu více emocí.
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Delší a nudnější než druhý díl.
Annabelle 3 (2019)
Ukázkový příklad pokračování vycucaného z prstu kvůli prachům. Technická stránka filmu je však na dobré úrovni.
Žraločí tornádo 4 (2016) (TV film)
To je tak blbý, až je to dobrý :) Za ty popkulturní odkazy si to tři hvězdy zaslouží.
Tolkien (2019)
Lehký nadprůměr. Osoba Tolkienova formátu si zasloužila lepší film. Po audiovizuální a herecké stránce však nejde snímku nic vytknout. 65 %
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
Skvělý, ale zbytečný film. Snad každý, kdo viděl třetí díl, musí uznat, že trojka celý příběh fantasticky uzavřela. Proč se tedy pouštět do dalšího posledního dílu? Byť je snímek po technické stránce naprosto úžasný, pocitu nastavované kaše se zkrátka nedá ubránit. Závěrečné minuty, které jsou navíc sakra předvídatelné, pak zase až moc okatě lační po divákových slzách. Ale co si budeme povídat, kdyby takhle vypadaly všechny animované filmy, tak můžeme být jedině rádi. Tvůrci si zaslouží zejména potlesk za to, že kvalita všech čtyř snímků je na vysoké úrovni, což je rarita. Trojka byla lepší a jako zakončení série byla fenomenální, čtyřka je zakončení nostalgické a důstojné, nic víc.
Hrdinové ohně (2017)
Další audiovizuální pecka od Kosinskeho, a tentokrát i s příběhem! 80 %
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Homecoming o fous lepší, ale jinak ok marvelovka. 70 %
Skleněný (2019)
No čekal jsem průser, ale nakonec z toho vylezl lehký nadprůměr. Jako rozuzlení Vyvoleného a Rozpolceného mi to přišlo uspokojující, byť je Skleněný kvalitativně slabší kousek.