Recenze (1 137)
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
uz povodnu knihu som nedokazal docitat do konca pre jej jednoduchost a infantilnost a s filmom to nie je o nic lepsie avsak aspon som ho dopozeral ale ze by som bol dajako nadseny to teda nie. otrasne otravne vykony detskych predstavitelov (az na malu lucku, ktora bola celkom uveritelna a hlavne mi nepila krv ako ty ostatni fagani), priamociary dej ako pre ludi po lobotomii, sem tam slabe triky a bitka bitiek je teda dost slabo natocena nuda! vazne slabe!
Schůzka naslepo (1987)
styl humoru komedii od blake edwardsa mi v podstate nesedel uz ani u ruzovych panterov, ale tam sa mohol opriet o genialneho sellersa ktory to svojimi schopnostami vzdy dokazal vytiahnut. tu mu vtedy v podstate neznamy herci prilis nepomahali a pre mna je to teda celkom neznesitelna vec iba s obcasnymi zableskami vazne vtipneho humoru.
Bubliňák (2001)
ja by som to nazval takou "soft farrellyovkou", lebo ten film ma niekedy nabeh na ich typicky fekalny styl humoru, ale obcas zostane uprostred cesty a nedotiahne to do konca, co sa niektorym vtipom nastastie podary tak to nie je az tak blbost, ale ze by to dosahovalo genialitu dumb and dumber, to teda nie!
Major Payne (1995)
dost nedocenena komedia. napriek tomu ze sa nam snazi zdelit nejake posolstvo o tom ze by clovek mal byt dobry, nepodvadzat ci take nieco je tam dost skvelych "uletenych" vtipov a hlavne vynikajuci wayans vo vynikajucej forme ktory struha grimasy za ktore by sa nemusel hanbit ani carrey (ja idem vzdy do kolien ked si na vlakovej stanici predstavuje rodinnu idilku).
Zloději paměti (2004)
neskutocne pomiatnuta blbost, ktora je napriek svojej krtatkej stopazi neuveritelne dlha a nudna! taka lacna a nevydarena kopirka inak genialneho DARK CITY!
40 let panic (2005)
vazne vulgarna, ale zaroven neskutocne vtipna (a v podstate aj celkom inteligentna) komedia s obrovskym mnozstvom hlasok ktore maju sancu skultovet, to aspon plati o originalnej verzii. dabovanu som nevidel ale urcite dost vtipov zabila!
Panic Room with Will Ferrell (2002) (TV film)
v porovnani s inymi blackovyma mtv parodiama to podla mna dost pokulhava a nepomoze tomu ani pritomnost mojho americkeho komedialneho boha willa ferrella, je to moc dlhe, malo ftipne a ked uz je to vulgarne nejde to na plne gule, ale iba na polovic:-(
Zelená je tráva (2005)
nie je to spatne, ale v porovnani s inymi ferrellovkama to postrada tu extremnu willovu uletenost (i ked zavyslost na kave a par hlasok je vazne dost vtipnych), takze ide o obycajnu, nenarocnu, prijemnu rodinnu komediu so slusnym humorom.
Hřiště snů (1989)
field of dreams je taka krasna rozpravka a patri k tej istej sorte "feel good movies" ako je shawshank, green mile a dalsie po ktorych konci mate na dusi taky krasny hrejivy pocit, citite sa stastnejsie a jednoducho mate naladu konat dobro. skvely filmovy zazitok ktory si najlepsie vychutnate ak budete o nom pred sledovanim vediet co najmenej.
Cizinec (2003)
tak toto bola neskutocna blbost, nielenze to ma neskutocne tupy dej ale aj vsetky (ale uplne vsetky) akcne sceny v tomto filme stoja za HOVNO! ako by nestacilo ze su na nic zostrihane, uplne neprehladne nakrutene, ale navyse 99 % je vzdy spomalena!!!! co posobi namiesto cool (ako to tvorci asi zamyslali) absolutne komickym dojmom. je to dokonca horsie ako half past dead a to uz je co povedat! seagelove dno!