Recenze (41)
Byl jednou jeden polda (1995)
Ty kokos, hodnocení pod padesát? To sorry jako, jednička je v pohodě na 65-70%
Loki (2021) (seriál)
Predstavte si domecek z karet, kde každá karta je jeden starší marvel film nebo seriál - opatrně a pracně dilek po dilku přes 13 let skládaný domeček celeho Marvel universe a po té době někdo jen tak otevře dvere do průvanu... Je to divný (divnejsi nez WandaVision) ale strašně dobrý a asi nejlepší/nejodvaznejsi dílo od Marvelu.
Nečum na mě show (2021) (pořad)
Tvl to je tak blbý až je to občas i vtipný..
Vortex (2017) (pořad)
Tuna obsahu, každý týden minimálně 4 výborná videa o různých tématech z herního průmyslu.
The Orville (2017) (seriál)
Říká se, že jde o odlehčený Star Trek. Ja starý serialy Star Treku nikdy nevidel ale Orville je super!
Solo: Star Wars Story (2018)
Za me zatim ty nejlepsi "nový Star Wars". Ocekavani byla minimalni o to vic jsem se pak u filmu bavil!
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Logika level minus 8000... Tak trochu jako filmy od Asylum ale méně vtipné zato s obřím rozpočtem.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Cetl jsem knihu... Kdo ji taky,cetl, pochopi proc dávám filmu prumerne hodnoceni...
Star Trek: Discovery (2017) (seriál)
Jako sorry,Star Trek jsem nikdy predtim nesledoval (az na ty slusny sranda filmy od Džejdžeje). Discovery me ze začátku trošku nudilo ale po 9. dile se to brutalne zlomilo k tomu nejlepsimu scifi serialu za posledni dekadu ( stále brečím kvuli předčasnému ukonceni SG:U). Takovych ( na scifi serial skvele promyslenych) twistu od 9. dilu nemel snad cely serial How to get Away with Murder. Jestli mate aspon trosku radi vesmirne scifi,dejte tomuhle sanci-nic lepsiho ze zanru scifi/vesmir/lodevelkyjakvesniceubrna proste neni. CHCI VIC!!! Nekompromisních 5*
Wind River (2017)
Dost průměr,max 65%,vysoké hodnocení u snímku nechápu...