Recenze (177)
Sněženky a machři (1982)
Viki, ty máš ale péro!!!
Pařba v Bangkoku (2011)
Je to prostě jen kopie, ale fakt dobrá!
Pařba ve Vegas (2009)
Pan Tyson se ptá, co dělá jeho tygr ve vaší koupelně?
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Legen...počkej si...dární.
Hluboký spánek (1946)
"Venku začalo pršet."-----"Mám tady flašku dobrýho pití, tak se namočím tady"
Lidice (2011)
Ať si říká kdo chce, co chce! Takovéto filmy by vznikat měli, ať především stále zůstává vzpomínka na tu hrůzu v paměti národa. Pro mladé je to málem středověk a myslí si že nás nic takového už nemůže potkat. Já měl husí kůži a zcela na mě ten snímek zapůsobil. Musím vyzdvihnout skvělou kameru, hudbu a jedinečné Karla Rodena s Romanem Luknárem.
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Moje srdeční záležitost. Anna Torv je děsně sexy a John Noble je dokonale šílený. Jen škoda že je už konec.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Leonard: Je na mně vidět, že se potím? Sheldon: Ne. Ty tmavé půlměsícové skvrny pod tvýma rukama to docela pěkně zakrývají.
Thor (2011)
Branagh dokázal, že jde natočit komiks i jinak. Hodně povedený film.
Iron Man 2 (2010)
Bohužel to na mě působí stejně jako Spiderman 3. Všeho moc škodí.