Recenze (609)
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
No. Řekl bych, že tady ti nízkohodnotící trochu podléhají deziluzi v tom, že pokládají staré (dobré) Star Wars za něco jiného. Byly dementní a infantilní úplně stejně, to jen vy jste trochu zmoudřeli za ty léta.
Stmívání (2008)
Poctivá káva (2*/5*)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
As your attorney, I advise you to rent a very fast car with no top. And you'll need the cocaine. (neobjektivně za 5 hvězdiček)
Strakonický dudák (1955)
Tohle jsem nenáviděl. Jako všechny filmy, na které jsme koukali v rámci hudební výchovy (+Vlasy).
Strážci - Watchmen (2009)
Bůh existuje a není to POMO.
Street Kings (2008)
Ve scénáři je víc děr než v mrtvolách co vytvoří Keanu Reeves.
Strom života (2011)
Tak hluboký, že se každý utopil nudou. Když už se na to vydržíte dívat do konce, stojí za to o něm taky přemýšlet a mluvit. To je režisérovo hlavní selhání - většina lidí se zmohla jen na konstatování, že to je onanistická (je) sračka (asi spíš není).
Studna (2009)
Nasazuji standardní hodnocení pro "festivalový" film, ze kterého jsem po hodině odešel a před tím půl hoďky prospal
Sucker Punch (2011)
Bordel nebo blázinec, je to jeden slepenec. Polská terapie aneb film roku.
Sunshine (2007)
Sunshine osciluje někde na hranici mezi geniálním snímkem a hroznou píčovinou. Rozhodně se nejedná o Vesmírnou odysseu nového tisíciletí ačkoliv drobná oldschoolovost interiérů a kostýmů by tomu mohla napovídat (film není ukotven v konkrétním čase ale opera v Sydney napovídá, že sluníčko nám vyhasne dřív než se nadějeme). Na nějakou tu poetiku a rozvláčné scény můžete rovnou zapomenout - po první trochu klidné třetince (můj hrubý odhad) začne neskutečně kulervoucí jízda plná všemožných zvratů a nervůdrásájících scén. Na vysvětlování, stejně tak jako na rozjímání nebo na přemýšlení o metafyzických otázkách není čas - následuje další a další zvrat až do závěrečné, vizuální, režisérské onanie (která navíc následuje po scéně, o které jsem si trochu naivně myslel, že už je koncem filmu, protože ve filmu se doopravdy moc nevysvětluje - odvážný krok řekli by jedni;-) ale spíš vás Boyle nenchá přemýšlet abyste nenašli moc děr ve vyumělkovaném scénáři). Nejlepší postava: pragmatik Mace a hned po něm magor Trey.