Poslední recenze (43)
První znamení: Přichází satan! (2024)
to jako fakt??? Překvapení nula, lekačky očekávané, takže nula, faktor husí kůže nula (asi dvakrát za film a ještě decentně). Hodinu se člověk nudí v kině, pak to dostane jakž takž rozjezd, který nakonec vyšumí do ztracena. Potěšil mě odkaz na původní film s Gregorym Peckem. Tohle byla ztráta času, dávám 2/5 za zvuk a občas přijatelnou atmosféru.
Jeden život (2023)
právě jsem dorazil z kina, kde při závěrečných titulcích zůstalo málo očí suchých. Anthony Hopkins svým jedinečným projevem naprosto strhnul veškeré zásluhy na sebe, přičemž Johny Flynn zůstal pouze u průměru, za pár dní si těžko vybavím jeho scénu, která by mě zaujala. Zato silnej pocit po výkonu sira Hopkinse zůstane a to pořádně dlouho. Od scénáře jsem čekal malinko víc, a protože srovnatelná Spielbergova pecka má ode mně 5/5, tady dávám 4/5. Přesto rozhodně nadprůměrný kousek.
610 metrů nad zemí (2022)
tak bacha! Nemám rád vejšky, fakt mi je blbě i na kdejaký rozhledně, kde si v klidu a bez jakýhokoliv vzrušení tříletý dítě žere termix. Prostřední část filmu, než jsem si trochu zvykl a můj rozbouřenej žaludek řekl "oukej kámo, tohle nějak dáme, nejsme sráči", jsem si docela protrpěl a dvakrát nebo třikrát film stopnul, abych ten nechutně vysokej vysílač vydejchal. Konec je slabej, technikálie neřeším, u mě to svůj účel splnilo. 8/10