Recenze (1 275)
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (série)
pf...
Triggered (2020)
promarnenej potencial.. achjo vole.. 😞😢
Viva the Underdogs (2020)
naprosta pecka...jedna z nejlepsich kapel soucastnosti...WOW...plny emoci,ohne...doporucuji vsem!
Vlk ze Snow Hollow (2020)
1* za debila boyfrienda a typka v chlupatym obleku 🥺
V pasti (2020)
TVari se to jako drsnej reallife survial, ale vole tolik nelogickych picovin tam ty vole ze bych se ztoho zesral a pripominalo to pak uz komedii...skoda prvnich 20-30min bylo skvelych, ale co se ztoho stalo pak za chcanky...to uz se neda vratit.. :(
Vyproštění (2020)
cekani se vyplatilo..poradnej akcni nasup, kterej si bere to nejlepsi..zatim asi film roku2020 - tezko nekdo udela lepsi vybijenou..nadherna kamera a akce...chris je typek a kosi to jako prase..je to na poctivy 4, ale takhle sem se kurva dlouho nebavil takze davam plnej pekac !
Vyšinutý (2020)
velice poucnej film..dobre ji tak kunde! a na konci uz bylo chovani jak ma byt. :) Ne..je to fakt pecka a gladiator si to dava jako krava..s nikym a nicim se nesere..zadny klisoidni cekani ze neco udela a nez nekoho zatluce tak tisic kecu..tady de hned surove jak to ma byt! sem velice potesen bravo!
Wonder Woman 1984 (2020)
Takovej odstrel si to asi nezaslouzilo, ale vubec to tu neni - je to takova feelgood 80s romantika kde se uprosted nejak objevila ww --> i ten Pedro tady dava slusne, ale nema co vic hrat..je dobrej, ale desne zoufalej..zajimave vyuzita zapletka a bavilo me to, jen skoda, ze je to uplne jiny..prijde mi to jak nejakej starej sitcom jakdyby krok za krokem - jsou tu 3akcni sceny - jedna trapna, druha trapnejsi a ta posledni uz docela ujde.. 😃 kazdopadne je to film o prani a ja si teda preju aby Gal dostala jeste sanci a vznikl ten 3dil a byla to slupka jako ten prvni ---> klidne zmena rezisera, ale neberte nam WW, kdyz uz jste nam vzali vsechny 🥺
Zvrácenost strachu (2020)
docela dobry, ta atmosfera a hudba byla hutna jak svina dokud tam slo o vlka a kdyz nasel prvne v lese mejdan tak sem byl hajplej co bude dal, od ty chvile to ztratilo jak prase a furt tam nekdo nekam lezl, chodilo se sem tam o nicem nezazivny..konec byl zase celkem delo, ale zmateny a utnuty moc brzo a slo by vytriskat vic kdyby to neutnuli tak brzo.
Živí mrtví - Jistá zkáza (2020) (epizoda)
vse splnilo ocekavani a vlastne sem to cekal podobny..ale bylo to hrozne uspechany a vubec neprociteny..cekal sem delsi epizodu...ten hajp a zpozdeni za to muzou..vyjit to hned sem spokojenej..no hura na posledni serii.. :)