Recenze (1 269)
Spravedlnost podle Spensera (2020)
dobrej mark...je to buddy akcni komedie :D bavil sem se skvele,.doporucuju...berg a marky snad nikdy nezklamou..netflix vladne!
Sputnik (2020)
indie ruska verze arrival - ale cest bratrum jak to natocili, kamera,hudba,strih,efekty..perfekto zase je mi smutno ze jsme takovy bridilove, snad ten zizka vyjde, ale jinak respekt bratrum - aspon za prvnich 40min top - pak se ztoho stane vole takova picovina ten pribeh a nelogicka sracka, ze to neni mozny..takhle to zahodit.. a ten konec dopici !!!!!! no bylo to nadejny ale bohuzel.. :(
Stín v oblacích (2020)
Tvle tady je to tezky...krasne to vypada, ze zacatku cool hudba, roztomiloucka chloe a super "netopyr" gremlin..cool zacatek uveznena ve vezi a netopyr zjistovani, ale pak absolutne nehodici se hudba ke kazdy scene a takovy over the top az smesny veci tam to proste nicej..ten konec byl fajn ale zase takoivy trapny badass momenty ze si serve rukav a de na vec je proste nahovno nesedi mi to tam.. :( 2-3/5
Ta druhá (2020)
docela prdel...bavil sem se..zabavi :)
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (série)
pf...
Triggered (2020)
promarnenej potencial.. achjo vole.. 😞😢
Viva the Underdogs (2020)
naprosta pecka...jedna z nejlepsich kapel soucastnosti...WOW...plny emoci,ohne...doporucuji vsem!
Vlk ze Snow Hollow (2020)
1* za debila boyfrienda a typka v chlupatym obleku 🥺
V pasti (2020)
TVari se to jako drsnej reallife survial, ale vole tolik nelogickych picovin tam ty vole ze bych se ztoho zesral a pripominalo to pak uz komedii...skoda prvnich 20-30min bylo skvelych, ale co se ztoho stalo pak za chcanky...to uz se neda vratit.. :(
Vyproštění (2020)
cekani se vyplatilo..poradnej akcni nasup, kterej si bere to nejlepsi..zatim asi film roku2020 - tezko nekdo udela lepsi vybijenou..nadherna kamera a akce...chris je typek a kosi to jako prase..je to na poctivy 4, ale takhle sem se kurva dlouho nebavil takze davam plnej pekac !