Recenze (279)
Z jiného těsta (2023)
Neskutečný co se dneska točí za vymyvarny a hovna 🤮
Ambulance (2022)
Někteří evidentně vidí jméno Bay a už melou hovna jen z principu. Solidní akcnak tak jak to Bay umí, logiku neřešit a dobře se pobavíte. Hvězda mínus za toho buzeranta, kterého jste si zase nemohli odpustit že.
Black Adam (2022)
Stokrát lepší než ta blbina Black Panther. Ale hodnocení je tady samozřejmě naopak, takže žádná změna:-)
Bledé modré oko (2022)
Těžko se to hodnotí, ten film mohl být vynikající, ale je to tak divně utahany, že to dost výrazně snižuje zážitek i atmosféru. Škoda, já tyhle filmy můžu, ale není to ono.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Bože ta zápletka byla tak neskutečně debilní....
Grand Prix (2022)
Dvě hvězdy za film, dvě hvězdy za Štěpána Kozuba, ten tam nebýt je to brak, člověk se u toho baví jen když je před kamerou. Těším se na stand up do O2 !
Indián (2022)
Prostě a jednoduše, tohle nefunguje. 3x za film se člověk zasměje a tím končíme.
KIMI (2022)
Všechno už jsme viděli někde jinde. Tady do toho jako bonus ještě zamotali podělane covidek a roušky na rypaku. Dokoukal jsem to jen kvůli Zoe.
Na nože: Glass Onion (2022)
Za tu první hodinu, která se tak strašně táhne plus ty srance s rouškama na začátku, za to nemůžu dát 4* i když bych rád...tak či tak jedničce se to určitě nevyrovná...
Národní házená (2022) (seriál)
Suchoš, Langoš, Neužil pecka, člověk se fakt zasmál. I Kankovsky super, Špalka s Vrškem okamžitě vyměnit a bylo by to i na 5 hvězd:) Takove Kohak by tam byl třeba skvělé. Každopádně cím víc podobných seriálu ala Okresní přebor tím líp.