Recenze (87)
Oběť zla (2007)
Za drsňáka, který se jen tak nedá:-))
Generace X (2005)
4,5*
Agora (2009)
... aneb o škodlivosti náboženství (respektive křestanství:-)
Půlnoční polibek (2007)
3,5* černobílé provedení snímku moc nesedělo, střední část víceméně nudila.....
Pějme píseň dohola (1990)
podivná pachut vzpomínek na dětské tábory dob minulých...
Žízeň (2009)
4,5*
Muži, co zírají na kozy (2009)
2,5*
Avatar (2009)
Nemám ráda dabing, ale moc si nedovedu představit, číst ještě titulky a k tomu stíhat všechny prostorové plány 3D prostoru, trošku mi vadilo, že některé předměty (někdy v popředí, někdy v pozadí), které jsem si chtěla prohlídnout, byly rozostřené a divákovo oko se muselo chtě nechtě zaměřit na nejvíce zaostřenou skutečnost:-( Hlavně ze začátku mi taky vadily všechny rychlé scény. Krásné prostředí Pandory mě nadchlo a myslím, že podobné fantazijní světy se skvěle hodí pro 3D produkci:-) Příběh komentovat nebudu, přiznám, že jsem šla do kina hlavně kvůli zvědavosti na vizuální stránku a 3D provedení tohoto filmu, což mé očekávání vcelku splnilo:-)
Training Day (2001)
trošku nudná první třetina filmu....
Venkovský učitel (2008)
slabší 4*