Recenze (87)
Noční hlídka (2004)
3.5 - 4 hvězdičky, asi jsem si měla dopředu přečíst o co v tomhle filmu půjde, určitě by to zmenšilo částečný pocit zmatenosti a nepřehlednosti, který z filmu chtě nechtě mám
Ip Man 2 (2010)
3.5 hvězdiček
Sex a Lucía (2001)
spletitost nad spletitost, ale film to ustál :-)
Bez slitování (2006)
4.5 hvězd
Půlnoční vlak (2008)
příběh 3, zpracování 4... celkem 3 hvězdičky
Evil Angel (2009)
chtělo to víc propracovaný příběh, některé části se daly zúročit víc, vizuálně celekm dobré.... 3.5 hvězdiček
Centurion (2010)
i když akcí nabité bitevní filmy moc nemusím, tenhle byl fajn, jen ten konec trošku moc přitažený za vlasy "happyendem" hlavního hrdiny, který se vrátil k hodné "čarodějce" a žili spolu štastně až do smrti....
Malý Velký Bojovník (2010)
jeden z nejlepších filmů s J. Chanem, co jsem viděla.... moc ho totiž nemusím, i když to bude asi fajn chlapík:-)
Operace "Blue Sky" (1994)
až na nasládlý konec se mi to hooodně líbilo
Síla lásky (2009)
4.5 hvězdiček