Recenze (266)
Vrah od Green River (2004) (TV film)
Tohle zpracování je dost slabé. Nějak mi to nic nedalo. Vím o lepším zpracování a to Psychopat z Green river. To byl jiný level
Pouze zvěř (2019)
Kdybych nevěděla, že je to Francouzské, tak bych tento film tipovala na ponurý severský thriller. Atmosférou a přírodou to tomu napovídalo. Za mě dost dobře zpracované.
Vydrž! (2022)
Byla jsem spokojená. Dobrý námět a zpracování se také povedlo. Napětí nechybělo i když ho nebylo až tak dost. Obsazení ušlo
Mikey (1992)
Dost přitažené za vlasy. Víc k tomu netřeba dodat
Hlídač mrtvých (1997)
Tento thriller s prvky hororu mě nesmírně bavil. Nick Nolte jako záporák byl perfektní. Ewan McGregor byl též úžasný a hudba celému filmu dodávala tu správnou atmosféru. Napětí nechybělo a konečné rozuzlení bylo překvapivé. Kdysi jsem tento film viděla. Pustila jsem si ho po letech znova a opět mě nezklamal.
Spravedlnost pro mou dceru (2016)
Tenhle film je prostě lahůdka. Ještě k tomu podle skutečné události.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Tak tady jsem byla maximálně spokojená. Skvělý psychothriller se závěrečným scifi. John Goodman se do této role absolutně hodil.
Green Room (2015)
Horor bych neřekla. Spíše thriller. Jinak ze začátku pomalejší tempo, ale pak se to rozjede. Je pravda, že ze začátku jsem byla trochu ve zmatku, ale potom super
Rozpolcený (2016)
Shyamalan opět nezklamal. Moc mě baví jeho styl. Vždy natočí něco ojedinělého. On prostě umí své díla propracovat. McAvoy svoji roli ztvárnil dokonale. Ono totiž určitě není jednoduché zahrát několik osobností v jednom filmu najednou.
Krvavý sníh (2008)
Ale jo. Na jedno zhlédnutí to ušlo. Občas jsem se i bavila. Hlavně u těch keců zvrácených kanibalů