Recenze (154)
Sněhulák (2017)
Tohle si Harry Hole prostě nezaslouží....
Nonstop párty (2002)
Miluju britskou hudbu a těšil jsem se na tenhle snímek jakože na takového průvodce zásadní kapely britských ostrovů. Celkový dojem? Velké zklamání.
ČT Live - Nightwork (2010) (koncert)
Bombastická, vtipná show jedné z nejoriginálnějších hudebních partiček v naší malé kotlině.
Partička (2011) (pořad)
Jasně, není to žádný Fast and Loose nebo podobný anglický/americký chuťovky, ale Ondra Sokol je týpek, Igor Chmela dokáže hodit fantastickej nechápavej výraz a duo Suchánek-Genzer je v nejlepší formě od TeleTele. Na poli české televizní "zábavy" klenot.
Loupež po italsku (2003)
Téma vychytralých a stylových lupičů tu pro mě funguje daleko lépe než v obecně kladněji hodnocených Dannyho parťácích. Mark Wahlberg si roli titulní postavy diktuje naprosto fantasticky, a v kombinaci s dalšími herci je z toho pěkných 80%.
Čistá práce (2008)
Prostě klasický sedmdesátkový snímek originally by British :-)
Náš vůdce (2008)
Viděno v rámci právní nauky ve Společenskovědním semináři ... neskutečně silná látka o tom, zdali je ještě možné úspěšně vést diktakturu ... Stejně jako protagonisté filmu, jsem si v úvodu říkal, to snad dnes ani nejde ... jenže. Je to možné. A jak snadné. Velmi se mi zamlouvá zasazení celého tématu do školního prostřední, nota bene v Německu. Zde ale také přichází jeden obrovsky nevyužitý potencionál. V Německu, zemi, která byla desetiletí vedena právě v diktatuře, se dalo celé téma zavést ještě více do citliva, syrova. I přes to ale sociální experiment funguje dobře a film má tu správnou šťávu.
Londýnský gangster (2010)
čekal jsem stylovou nářezovku s drsným Colinem Farrellem. Dostal jsem styl, drsného Farella. Co však ukrutně chybělo, byl kvalitní a schopnější režisér, střih a pořádná zápletka. Hutný soundtrack a svižný, i když někdy uspěchaný střih, to nezachrání ... rozhodně zklamání. Herecká základna tu totiž byla skvělá a mohla být rozehrávna mnohem coolovější hra...
Polární expres (2004)
Sladké, sladké, sladké. Až se nám z toho kazí zuby.
Hvězdný prach (2007)
Moje fantasy srdcovka, která se mi dostala mnohem hlouběji pod kůži než například trilogie Pána prstenů ... Stardust nehýří fantastickými triky, ale má duši, charakter, vtip, nadhled, styl a to se počítá ... velmi subjektivní hodnocení 110%