Recenze (566)
Chlípnost nade vše (2004)
Zachráňte ma niekto!!! Toto je na hranici s odpadom!!!
Profesionálové (2008) (seriál)
Má to svoje silné aj slabé stránky. Na pobavenie naozaj dobré, na pobavenie naozaj dobré...
Jack Frost (1998)
Súhlasím s komentármi: Indiana , Mahalik , freddy , Empire
Večeře s April (2003)
Pekný emotívny film. Jediné čo mi vadilo bola dosť roztrasená kamera.
Falling Cat (1894)
Ehm...ha-ha-ha. xD Úžasný ,,film,, :)
Goofy na výletě (1995)
Túto rozprávku nemôžem posudzovať podľa logickosti, gagov atď. Od malička ju mám rád a mám na ňu krásne spomienky, preto 5*.
S & M: Metallica with Michael Kamen Conducting the San Francisco Symphony Orchestra (1999) (koncert)
Naozaj nádherný koncert. Skvelý nápad, výborne zrealizovaný, orchester skvelý, Metallica vynikajúca. Táto krása nejde inak okomentovať.
Město bohů (2002)
Neuveritelná skutočnosť podaná tým najumeleckejším spôsobom.
Labyrint lží (2008)
Prvá hodinka sa trochu tiahla ale neskôr vyšlo najavo že bez nej by sme toho moc nevedeli. Crowe skvelý, aj keď len ako taká bokovka. DiCaprio vynikajúci z akčnej aj konverzačnej stránky. Mučenie bolo napínavé až moc...fakt husté. Naplnilo sa čo som čakal. Čo iné som chcel od Scotta ?!
Zamilovaný George Lucas (1999)
Veľmi pútavých a zaujímavých 8 minút. Také Hviezdne vojny v reálnom živote :-)