Recenze (566)
Princezna a žabák (2009)
Práve som dopozeral THE PRINCESS & THE FROG a som šťastný že sa zase vrátil starý dobrý 2D Disney kabát a ešte k tomu aj tak príjemne potešil...Pozitivne vplýva aj krásna hudba. Všetko je samozrejme vychytralosť tvorcov (old-style, black princess...) ale mne sa to aj tak páčilo. 85%
Futurama: Fialový trpaslík (2009) (video kompilace)
Leela a Fry si konečne povedali -I love you.- !!! Tak to je za 5*!!!
Ninja Assassin (2009)
Kam sa hrabe Kill Bill ?! Hlavný hrdina sa nemal volať Raizo ale Řezník xD Chýb bolo veľa ale neprinútia ma tento film krtizovať. Pekné na pohľad, tak načo sa v tom rýpať a kritizovať? Toto nieje film aby sa v ňom hľadali chyby, tie chyby sa ukazujú samé a to preto, lebo by na ne mali všetci kašlať a uživáť si krásne bojové techniky a veľa krvi... Pre mňa ďalšia lahôdka pre oči ako G.I. Joe. Ešte raz podotýkam ,,pre oči,,.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Na mňa až moc veľká fantasmagória. Ledger, Depp, Law, Farrell, bravó! Veľmi zaujímavý námet ale spracovanie ma veľmi neoslovilo.
Vyfič! (2009)
Lepší priemer v ktorom najviac pobavila Drew Barrymore. A na to že to aj režírovala... 3+
G. I. Joe (2009)
Pohádka pre oči a taktiež pohádka ako taká. Dobre sa to pozeralo.
Soumrak mrtvých (2004)
Pravdupovediac, žiadny trhák to nieje. Ale aj tak je to dosť srandovný film a niekoľko scén z ktorých som pukal smiechom stoja určite za pochvalu.
Osvícení (1980)
Ani jedna sekunda bez napätia. Bol som dosraný až za ušami. Jack Nicholson bol taký skvelý že sa môže ísť kopa svetových hercov zakopať na záhradu. Úchvatná kamera a mŕŕŕazivá hudba urobili svoje.
Televízne noviny (1996) (pořad)
Umelé ženské ktoré kotkodákajú kto kedy a čo v Luniku 9 apod. Koho to zaujíma. Ale predsa len. Keď je niekde niečo zaujímavé tak nejakú tu reportáž zlepia.
Správy RTVS (1993) (pořad)
Ten komunistický štýl Jednotky nemusím. Možno už to také nieje ale je mi todosť jedno.