Recenze (567)
Zamilovaný George Lucas (1999)
Veľmi pútavých a zaujímavých 8 minút. Také Hviezdne vojny v reálnom živote :-)
Sejmi eso (2006)
Dlhšie mi trvalo kým som si dal všetky postavy dokopy ale potom to bol dosť silný zážitok. Hlavne prestrelka v mrakodrape. Slušné. 70%
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Oproti jednotke má trochu navrch. A určite tomu pomohlo že som to pozeral v originálnom znení ktoré je skvelé! Hlavne tam bol celkom zaujímavý príbeh. A opäť brutálna hudba. Krása!
Madagaskar (2005)
Naozaj pár dobrých vtipov nezachránilo tento film, sice dobrý ale neuspokojivý. Stačilo len niečo málo pridať a hodnotenie by bolo lepšie ale bohužiaľ bol dej veľmi slabý. Bola by hanba zabudnúť na tučniakov, ktorí sú na vrchole celého filmu. Naozaj bodovali :) +Neuveriteľne dobrý soundtrack!!!!
Sněžní psi (2002)
Najväčšiu zásluhu na tomto majú asi práve tí snežní psi. Boli fakt zlatí.
Určitě, možná (2008)
Nalepšia komédia roku!
Moje žena a jiné katastrofy (2007)
Zo začiatku pohodová komédia ale zrazu sa to zvrtlo na niečo divné, popletené a veľmi zlé! Trapas!
Star Wars: Klonové války (2008) (seriál)
Tak som sa konečne odhodlal na seriál a musím povedať, že som spokojný a aj celkom prekvapený. Ale vojny sa podarili a hlavne Cody a ostatní klonoví vojaci sú veľmi sympatickí.
Martial Law - Stav ohrožení (1998) (seriál)
Jeden z tých lepších seriálov ktoré boli celkom ,,pozerateľné,, a zábavné.
Mechanik (2004)
Toľko depresie v jednom filme...a ešte ten pohľad na skvelého ale zato doslova odpudivého Christiana Balea. Nič pre ľudí so slabou psychikou a sklonom k samovražde ;)