Recenze (1 132)
Clarksonova farma (2021) (seriál)
Pro mě určitě povedenější než GT. Samozřejmě je to stejně jako u TG a GT hodně strojené, aby vznikla iluze začínající farmy. Co ale nešlo předem přichystat a je jednoznačně nejsilnější stránkou CF, jsou okolnosti, ve kterých Clarkson s hospodařením na farmě začíná (počasí, pandemie). Díky tomu nejsou díly repetitivní a když přidáme povedený výběr spolupracovníků, tak sledování uteklo hodně rychle. ___ (Spoiler) Škoda, že tam více nerozebrali ten výsledek hospodaření. Takhle by to mohlo vypadat, že i přes všechny ty masivní (a často zbytečné) investice a špatný výnos zůstali v klidu v plusu ještě před připočtením dotací (/spoiler).
Xaver Live (2018) (pořad)
Pořád přemýšlím, jak moc to Ovčáček, Xaver and Co. myslí vážně a z jaké části jde čistě o trolling. Prostě nemůže být náhoda, že Xavera na Radě ČT nejvíce rozohnilo zrušení chlebíčkových pauz.
Bait (2019)
Artsy pantsy Kipper's collage se snahou o sociální přesah. Škoda, že jsem při procházení pobřeží Cornwallu nedošel až do Karlova města.
V čísle 9 - How Do You Plead? (2021) (epizoda)
Sir Derek Jacobi zpět v čísle 9, tentokráté však nejen svým hlasem. Další z poct klasice od dua Pemberton Shearsmith.
Bo Burnham: Inside (2021) (pořad)
Inside je jistě zajímavý svým časosběrným formátem. Touto délkou přípravy ale pro mě zároveň lehce devalvuje výsledný produkt - tu řadu povedených scén, které dokázal vytvořit jeden člověk. Je tam totiž taky několik pasáží, u kterých vyloženě chyběl režisér, který by Burnhama upozornil na zjevné nedostatky. ___ Bylo by zajímavé zjistit kolik materiálu zůstalo nevyužito. Lidl Father John Misty
Friday Night Dinner: 10 Years and a Lovely Bit of Squirrel (2021) (TV film)
Podobné bilanční dokumenty mají větší hodnotu až s odstupem 20, 30+ let, pokud tedy nebudou zapomenuty a někdo je opráší z archivu. Tento je ale vzhledem k okolnostem spíše vzpomínkou na Paula Rittera. Farewell Bambinos.
V čísle 9 - Wuthering Heist (2021) (epizoda)
Pro mnohé asi příliš sebestředné a meta. Pro mě, jakožto milovníka hloupých slovních hříček, naprostá spokojenost. Dalo mi to zavzpomínat na tento skvost.
Boží mlýny (2021) (seriál)
Nemám rád polopatické vysvětlování (kamerový detail na 5 vteřin), tady navíc umocněné i slovně tím, že to pro jistotu Fait svým kolegům (a pomalejším divákům) na konci epizod celý vysvětlí. Opravdu špatné scénáristicky a herecky slabší rutina. ___ Autor tohoto komentáře byl zproštěn obžaloby, protože dle §226b hodnocení pod 3 hvězdy není trestným činem.
Daft Punk - One More Time (2001) (hudební videoklip)
One last time . Ale stejně 👉 weebs out!
Yung Lean: In My Head (2020)
We RTZ now, aneb k S A D B O Y S a Drain Gang jsem se dostal přes Dota2 scénu. První půle rozebírá pohledem Jonatanova okolí události až do zlomového okamžiku v Miami. V druhé půli už se ke slovu více dostává i samotný JLH.