Oblíbené seriály (8)
Zig a Sharko (2010)
Jen opravdové legendy pochopí hloubku tohoto geniálního filmařského počinu. První díl jsem si pustila čistě z nudy, ale vyrazilo mi to dech už na začátku. Kromě myšlenky cením i zvukové efekty a jazykové projevy postav, protože to se jen tak nevidí.
Hra na oliheň (2021)
Modrá až na kost (2021)
Jakože, ač to bylo naprosto nerealistický a rozhodně bych to neoznačila jako akční seriál, tak to bylo docela zajímavý sledovat. Co ale filmařům neodpustím, je smrt Pil-da, která byla naprosto zbytečná a všichni bychom se bez ní obešli.
Euforie (2019)
Teorie velkého třesku (2007)
Černobyl (2019)
Vikingové (2013)
Tolik ultra atraktivních lidí jsem teda v žádném seriálu ještě neviděla.