Recenze (627)
Punk je hned! (2019)
Bylo to tak divné, až to bylo dobré. Kupodivu měl tenhle film neco, co těm ostatním dost chybí. Každopádně bych se podíval i na stejně vydarilé pokračování, které bohužel neexistuje...
Intimní tajemství (2007)
Podle mě si řekli: Pojďme natočit děsnou volovinu, ale pořádně! Dle mého chabého úsudku byla režie i kamera dobrá, jen to bylo místy nudnejší... Ale komec dobrý, všechno dobré 😀 I když tenhle film se moc lidem asi líbit nebude.
Rocketeer (1991)
Špatné to nebylo, ale zdálo se mi zbytečně dlouhé a vleklé, ačkoliv tam bylo dost akce. Kratší stopáž by tomu si myslim jen prospěla 😎
Severní blata (2006)
Jako úplně špatné to nebylo, ale přišlo mi to decentně zmatené a smysl to začalo dávat až po více jak hodině filmu... Ovšem postava Sigurðssona a atmosféra na jedničku. Už po pěti minutách máte takový splín, že se chcete zabít.
Tísňová linka (2013)
Za ty rádoby policejní postupy a způsoby uvažování bych scénáristu fakt zabil. Když tohle ale překousnete, tak je to slušnej thriller s vynikajícím závěrem 😎
Mamka a taťka (2017)
Upřímně děsně váhám nad hodnocením. Nečekal jaem od toho nic (až na to, že miluju hororove komedie) , takže jsem se nezklamal. Hudba byla opravdu perfektní, trochu mi to drhlo, než jsem se naladil na vlnu a když už jsem tam byl, tak byl konec. A ten byl proveden stejně šíleným zpusobem, jako byl film samotný.
Živé terče (2019) (seriál)
Razantně nelogické chování policajtů jim vyneslo hvězdu... A první 2 díly druhou a to ještě popřemýšlím. Ten poslední díl tomu všemu dal teda pěkně na prdel. Škoda, jinak to byla vcelku hezká trilogie, když nad tím člověk moc nepřemýšlel a bral to jako naservirovane jidlo u babičky...
Generálka Jeho Veličenstva (1995) (TV film)
Škoda, že takových inscenací nebylo víc. Výborné dílo, které je doplněno těmi nejvhodnějšími herci. Bravo!
Noční hra (2018)
Výborná thrillerova komedie, u které stále nevíte na čem jste a to mě baví! Víc takovýhle děl! 85%
Úplně debilní zprávy (2018) (pořad)
#NDR